WALK Creative z nową odsłoną kampanii Wielkie Badanie Wzroku

Informacja Prasowa - 02.03.2021
103

WALK Creative z nową odsłoną kampanii Wielkie Badanie Wzroku

WALK Creative z nową odsłoną kampanii Wielkie Badanie Wzroku dla Vision Express – lidera branży optycznej w Polsce

Właśnie ruszyła jedna z flagowych kampanii marki Vision Express – Wielkie Badanie Wzroku. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada SZUT SZUT STUDIO.

Wielkie Badanie Wzroku  to ogólnopolska kampania organizowana przez markę Vision Express od 2015 roku. Jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków dotyczącej konieczności regularnego badania wzroku.

Za kilka dni minie rok od ogłoszenia ogólnoświatowej pandemii. To był i nadal jest czas wyjątkowo wytężonej pracy naszych oczu. Realizacja kampanii skierowanej do tak szerokiej grupy docelowej i niosącej za sobą tak aktualny i ważny przekaz to nie tylko wyzwanie, ale też spora odpowiedzialność  – komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

Kampanię Wielkie Badanie Wzroku można już zobaczyć w telewizji oraz Internecie. Za reżyserię spotu TV odpowiada Anna Maliszewska. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Ruszyła także odsłona radiowa kampanii, jest ona wspierana działaniami online, PR, komunikacją w salonach oraz w aktywacjami w kanałach social media.

 

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...