Wakacyjny cykl Wirtualnej Polski – JedziemyWPolskę

Informacja Prasowa - 13.07.2021
136

Wakacyjny cykl Wirtualnej Polski – JedziemyWPolskę

Wakacyjny cykl Wirtualnej Polski – JedziemyWPolskę

Czwarta edycja cyklu „JedziemyWPolskę” startuje 13 lipca i potrwa do końca wakacji.
W tym roku reporterzy WP odwiedzą popularne wakacyjne miejscowości zlokalizowane m.in. wzdłuż Wybrzeża i w Bieszczadach, sprawdzając, co zmieniło się w turystyce po pandemii.

Tegoroczne wakacje to wyjątkowy i najbardziej wyczekiwany czas od dawna. W cyklu „JedziemyWPolskę” zespół WP potowarzyszy Polakom w ich wypoczynku i pokaże sposoby spędzania urlopu w różnych miejscach. Głównym celem jest Wybrzeże – szczególnie popularny letni kierunek. W serii materiałów poruszone zostaną tematy takie jak wpływ pandemii COVID-19 na turystykę, nowe trendy w sposobach wypoczynku, kontrasty w wyjazdach w wersji premium i tych niskobudżetowych oraz wiele innych.

Chcemy być jak najbliżej Polaków i nie tylko pokazywać różne oblicza ich wakacyjnego odpoczynku, ale też stać się częścią tego, czego doświadczają. Dlatego nie relacjonujemy tych wakacji „zza biurka”, tylko jedziemy w kilkanaście różnych miejsc, by sprawdzić i przekonać się, jak to wygląda. Pokażemy zarówno beztroski wypoczynek w kurortach nad Bałtykiem, jak i np. wakacje osób, które ten czas muszą przeznaczyć na rekonwalescencję po pandemii czy pracę zarobkową – bo to jedyny moment, kiedy mogą „odkuć się” po ostatnim rokumówi Aneta Bańkowska, wydawczyni strony głównej WP
i koordynatorka akcji
.

W ramach cyklu materiały przygotuje kilkunastoosobowy zespół operatorów, fotografów oraz reporterów, m.in. Natalia Kurpiewska, Klaudiusz Michalec, Monika Sikorska, Tomasz Molga, Mateusz Madejski, Sebastian Łupak, Katarzyna Pawlicka, Patrycja Ceglińska-Włodarczyk, Anna Śmigulec, Kuba Jankowski.  Reporterzy są dziennikarzami m.in. zespołu Wiadomości, Turystyki, Kultury, Magazynu WP czy money.pl.

Zeszłoroczna edycja „JedziemyWPolskę” przygotowana była z perspektywy turystycznego kampera, który na potrzeby akcji zamienił się w mobilny newsroom. Dziennikarze zaprezentowali swoją pracę od kuchni i pokazali proces powstawania materiałów w trasie. Kamper odwiedził wtedy m.in. Biebrzański oraz Białowieski Park Narodowy, Sokołów Podlaski, Górę Grabarkę, Kruszyniany, Terespol, Janów Podlaski, Radzyń Podlaski i Gredele. W każdym miejscu rozmawiano
z mieszkańcami, aktywistami, lokalnymi dziennikarzami i władzami.

Comments

comments

136
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...