Wakacyjna kampania z Angry Birds już wystartowała na stacjach Circle K

Informacja Prasowa - 19.06.2019
54

Wakacyjna kampania z Angry Birds już wystartowała na stacjach Circle K

Premiera drugiej części filmu z udziałem Angry Birds już we wrześniu, a w przedpremierze – kampania promocyjna skierowana do klientów stacji. W roli głównej występują: szalone ptaki, zielone świnie i niepowtarzalna kolekcja zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Akcję wspiera szeroko zakrojona kampania w mediach i kinach w całej Polsce.

Akcja Circle K skierowana do klientów sieci nawiązuje do jednej z najbardziej rozpoznawalnych na świecie gry mobilnej –Angry Birds, na podstawie której powstał już drugi film. Promocję wspierają sieci kin Cinema City, Multikino i Helios oraz szeroko zakrojona kampania w mediach. Spoty ukażą się na antenie TVN, Polsatu, TVP, z uwzlędnieniem stacji tematycznych dedykowanych dzieciom i młodzieży, a także w radio ZET, RMF i Eska. Kolekcja będzie promowana również poprzez media społecznościowe takie jak Instagram, Facebook, YouTube i Google. Szykując się na kinową rozrywkę podczas drugiej części filmu warto również zapolować razem z Redem, Bombą i Chuckiem na wyjątkowe gadżety.

Link do spotu: https://youtu.be/aRmaJ2mZkh4

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy SPARK.

Kampania promocyjna „Angry Birds” trwa od 12 czerwca do 11 września (lub do wyczerpania zapasów) na stacjach paliw Circle K w całej Polsce. To kolejna tego typu akcja po Gumiaczkach i Circlozaurach, które zostały przyjęte z entuzjazmem przez klientów sieci. Tankując minimum 20 litrów dowolego paliwa lub robiąc zakupy w sklepie o wartości nie mniejszej niż 10 zł, klienci mogą zdobywać specjalne przylepiaki (adhezyjne naklejki) z wizerunkami bohaterów filmu Angry Birds 2 oraz znaczki, które następnie można wymieniać na breloki-maskotki. Na stacjach dostępne będą także specjalne tarcze do gry, do których będzie można rzucać przylepiakami. Kto tym razem trafi do celu? Red czy Chuck? Warto również wzmożyć poszukiwania i zapolować na specjalnego przylepiaka z literą „K” – logo sieci, pod którymi kryją się wyjątkowe konkursy z nagrodami.

Więcej informacji na: www.circlek.pl

 

Comments

comments

54
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...