Wakacyjna kampania Radia ZET

Informacja Prasowa - 27.06.2024
266

 W nowym spocie Radia ZET wziął udział Oskar Cyms, którego tegoroczny przebój „Cały czas” stał się głównym motywem muzycznym kampanii

Hasło „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” będzie motywem przewodnim najnowszej kampanii stacji, która obejmie telewizje, nośniki reklamy zewnętrznej w całej Polsce oraz internet. Działania reklamowe zostaną wsparte specjalnymi akcjami antenowymi, ambientowymi i aktywnościami w social mediach.

 W nowym spocie Radia ZET wziął udział Oskar Cyms, którego tegoroczny przebój „Cały czas” stał się głównym motywem muzycznym kampanii. Obok niego w reklamie pojawia się m.in. Kamil Baleja, jeden z prowadzących poranny program „Dzień dobry bardzo”. Spot od 3 lipca będzie można zobaczyć w wersjach 15 i 30 sekund w głównych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych, a także w wysokozasięgowych serwisach internetowych i mediach społecznościowych.
Kampania objęła również wielkoformatowe nośniki reklamy zewnętrznej usytuowane na terenie całej Polski, głównie przy trasach o największym wakacyjnym natężeniu ruchu. Dodatkowo w tym roku kierowcy w drodze nad polskie morze będą obdarowywani tysiącami gadżetów samochodowych Radia ZET.

Podczas wakacji sięgamy po dobrze znane i sprawdzone hasło „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” – tym razem w zupełnie nowej odsłonie spotowej. Radio ZET przekazuje w nim dobry nastrój, pozytywną energię i gorący wakacyjny klimat, a wszystko gwarantuje muzyka, której najchętniej słuchamy podczas jazdy autem. Naszych słuchaczy zapraszamy również do udziału w wakacyjnym konkursie antenowym. Niezmiennie podkreślamy i przekonujemy, że słuchając Radia ZET jesteś na najlepszej fali, niezależnie od tego, gdzie w danym momencie się znajdujesz. Motyw „fali” spotkamy nie tylko w reklamie, ale również na antenie, która jest komplementarną częścią naszej komunikacji.

– mówi Katarzyna Piecuch, dyrektorka marketingu Grupy Eurozet.

945f8c074f8bded5292d6f84e0a1f375.png
Teaserem wakacyjnej komunikacji Radia ZET jest trwająca od 17 czerwca akcja „Autostopem z Radiem ZET”. W podróż po Polsce „na stopa” wyruszył Szalony Reporter Radia ZET, czyli Bilguun Ariunbaatar. O tym, jaki kierunek obierze i które miasta odwiedzi, decydują słuchacze. Osoby, które podwożą Bila do wskazanego punktu otrzymują 500 zł. Warunkiem jest ustawienie Radia ZET na nr 1 w samochodowym radioodbiorniku. Akcja kończy się 28 czerwca.
A już 1 lipca startuje główna zabawa antenowa przygotowana na lato, czyli „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie”. Codziennie przez całe wakacje słuchacze biorący udział w akcji będą mogli wygrać vouchery wartości 1000 zł do wykorzystania na stacjach paliw Cirkle K, a w wielkim finale – czerwoną Hondę ZR-V. Aby wziąć udział w konkursie, należy na stronie Radiozet.pl wypełnić formularz, odpowiadając na pytanie „Dlaczego Radio ZET jest nr 1 w Twoim samochodzie?”, i podać numer rejestracyjny swojego auta. Fragmenty numerów rejestracyjnych pojazdów autorów najciekawszych odpowiedzi zostaną podane na antenie. Od chwili zaprezentowania pełnego numeru uczestnik zabawy będzie miał pół godziny na dodzwonienie się na antenę stacji. Szczegóły TUTAJ.
To już trzecia odsłona wakacyjnej kampanii wykorzystującej koncept „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” i kolejna z udziałem muzycznych gwiazd. Na przestrzeni ostatniego roku na potrzeby promocyjne stacji swój wizerunek użyczyli Dawid Kwiatkowski i Sylwia Grzeszczak.
Za koncepcję kreatywną spotu odpowiadał Dom Produkcyjny „Spokój” we współpracy z Działem Marketingu Radia ZET. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith.

Comments

comments

266
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...