Wakacje z PR – cykl bezpłatnych spotkań dla branży public relations i marketingu

Informacja Prasowa - 11.07.2019
166

Wakacje z PR – cykl bezpłatnych spotkań dla branży public relations i marketingu

W Łodzi rusza cykl bezpłatnych spotkań dla branży public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Pierwsze spotkanie odbędzie się w środę 17. lipca w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pomysłodawcami spotkań są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka.

 

Cztery wakacyjne spotkania, kilkunastu prelegentów i kilkadziesiąt przykładów kampanii PR – tak w skrócie można opisać „Wakacje z PR”. Na każdym z wydarzeń wystąpią doświadczeni praktycy, którzy na co dzień prowadzą działania promocyjne w swoich firmach oraz influencerzy, którzy takie działania wspierają. Każde ze spotkań będzie dotyczyć innego zagadnienia: od współpracy z blogerami, przez budowanie relacji z mediami, aż po PR sportowy, współpracę biznesu ze sportem i employer branding. Jedno z wydarzeń poświęcone będzie media relations i jako prelegentów zaproszono znanych i cenionych dziennikarzy. Podczas bezpłatnych spotkań będzie można usłyszeć m.in.:

– jak powstają ciekawe projekty PR między sportem a biznesem?

– jaką współpracę cenią dziennikarze?

– jak buduje się wizerunek pracodawcy?

– jak wygląda współpraca z influencerami?

– jak łączyć historię i PR?

 

Zaznaj Łodzi, Łódzkie HiStory i projekt ŁKA, który zdobył Złotego Spinacza

Pierwsze spotkanie z cyklu „Wakacje z PR” odbędzie się w środę 17. lipca o godz. 16.00 i poświęcone będzie współpracy z blogerami. Podczas „Influencer relations – wszystko czego nie wiesz o współpracy z influencerami a chciałbyś zapytać” prelegentami będą:

– Czarek Stacewicz– twórca największego vloga o Łodzi Zaznaj Łodzi i prowadzący pierwsze w Polsce Late Night Show w pionie na IGTV;

Łukasz Śwituniak– twórca pierwszego w Polsce videobloga regionalnego Łódzkie HiStory. Od 12 lat zajmuje się promocją województwa łódzkiego jako pracownik Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego;

–  Marta Markowska – Naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej i Rzecznik Prasowy Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Odpowiedzialna za budowanie wizerunku ŁKA – nowego przewoźnika kolejowego. Marta Makowska opowie m.in. o obsłudze przejazdu z Warszawy do Łodzi na premierę filmu Andrzeja Wajdy „Powidoki” za którą to akcję promocyjną ŁKA otrzymała nagrodę Złotego Spinacza.

 

„Wakacje z PR” odbywają się w Łodzi w Centrum Fabryka Kreatywności przy ul. Tymienieckiego 22G, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

Termin pierwszego spotkania: 17.07 godz. 16.00 – 18.00. Wstęp wolny.

Więcej o wydarzeniu tutaj: https://www.facebook.com/events/2380992658820241/

 

Współpraca łódzkiego środowiska marketingu i PR

Pomysłodawcami projektu Wakacje z PR są: Wiktoria Czarnecka, właścicielka agencji Sztyblety PR i Agnieszka Burzyńska, trener Public Relations i właścicielka agencji studio PRowokacja. Na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. Wszystkie spotkania „Wakacje z PR” odbywać się będą w Centrum Kreatywności Fabryka na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Łódzkie HiStory, Zaznaj Łodzi, studio graficzne by nunu. Patronami medialnymi są: Marketing w Praktyce oraz Kreatywna.org.

Więcej o projekcie i kolejnych spotkaniach na stronie: www.wakacjezpr.pl

 

Informacja o pomysłodawczyniach:

Sztyblety PR Wiktoria Czarnecka
Specjalista ds. PR, trener, wykładowca akademicki i specjalista w zakresie marketingu sportowego. Prowadzi wykłady z event marketingu oraz bezpieczeństwa i logistyki imprez masowych w Warszawie. Jest autorką projektu „Wiślackie Pokolenia” wdrożonego w klubie piłkarskim Wisła Kraków SA. Działa pod własną marką: Sztyblety PR. Wcześniej doświadczenie zdobywała będąc kierownikiem ds. PR i kontaktów z mediami w Widzewie Łódź oraz pracując dla marek komercyjnych i samorządowych. Wykonała edycję merytoryczną Handbooka „Design Thinking Zmienia Łódzkie”. W pracy przełamuje schematy, poszukuje nowych rozwiązań i połączeń w tworzeniu komunikacji marek oraz dba o wzmacnianie kreatywności wewnątrz organizacji. Jest autorką eksperckich publikacji w zakresie kreatywności w mediach branżowych, w tym w „Marketingu w Praktyce”, z którym współpracuje jako trener z zakresu marketingu sportowego. Pisze doktorat z zakresu twórczości organizacyjnej. Absolwentka Uniwersytetów: Jagiellońskiego i Łódzkiego. Prywatnie jeździ konno, pasjonuje się piłką nożną, maluje pejzaże, zwiedza fortyfikacje z okresu II wojny światowej. Należy do Sieci Obserwatorów Burz. Miłośniczka gorącej czekolady i kawaleryjskich opowieści.

Agnieszka Burzyńska – Trener Public Relations
Trener i strateg Public Relations, ekspert z zakresu media & influencer relations, przedsiębiorca. W branży marketingowej pracuje od ponad 18 lat. Jest autorką kilkudziesięciu kampanii PR z obszarów: IT, telecom, nowe technologie, startupy, FMCG, beauty & lifestyle opracowanych dla korporacji, firm średnich, małych i dla freelancerów. Pomaga firmom budować efektywną komunikację zewnętrzną, a managerom i właścicielom firm ich personal branding. Prowadzi agencję public relations studio PRowokacja. Jest absolwentką Politechniki Łódzkiej, Studium Menedżerskiego Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu im. Schillera w Jenie (Niemcy). Prywatnie fanka sportowych samochodów i nowych technologii.

Wiktoria Czarnecka i Agnieszka Burzyńska

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...