string(131) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/image_processing20181113-17104-1aq1yfa-1200x500.png');"
string(105) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/image_processing20181113-17104-1aq1yfa-1200x500.png"
Nawet 140 tysięcy kibiców w jednym dniu oglądało Mistrzostwa Świata League of Legends
Przez 19 dni widzowie śledzili poczynania trzech Polaków w turnieju Worlds 2018, ale tylko drużyna Marcina „Jankosa” Jankowskiego wyszła z grupy. W barwach G2 Esports dotarł aż do półfinału rozgrywek. Transmisję z rywalizacji w ćwierćfinale wyświetliło blisko 140 tys. polskich widzów, którzy ściskali za niego kciuki. Wszystko odbywało się pod okiem Damiana „Nervariena” Ziaji. Organizatorem największej polskiej transmisji z Worldsów było Fantasy Expo, które zrealizowało ją z profesjonalnego studia esportowego w Krakowie.
Polskich widzów w największym stopniu przed monitory i na kanał Nervariena w Twitch.tv przyciągały mecze Marcina „Jankosa” Jankowskiego. Maksymalna liczba oglądających rywalizację w jednym momencie osiągnęła wynik blisko 50 tys. Jednocześnie 20 października, czyli podczas ćwierćfinału Mistrzostw Świata League of Legends transmisję obejrzało blisko 140 tys. unikalnych widzów.
„Sukcesy Polaków w turniejach esportowych pozwalają na blisko dwukrotne podniesienie frekwencji na transmisji. Obserwowaliśmy to już podczas MLG Columbus w 2016 roku i podczas PGL Major Kraków 2017. Widzieliśmy to również teraz podczas Mistrzostw Świata League of Legends w Korei Południowej. Równocześnie jest to zjawisko, które możemy zauważyć w piłce nożnej, skokach narciarskich, czy podczas igrzysk olimpijskich. Polski esport potrzebuje sukcesów Jankosa, Virtus.pro, AGO, Team Kinguin, naszych wszystkich reprezentantów na arenie międzynarodowej, bo one napędzają całą branżę i otwierają nowe możliwości” – mówi Krzysztof Stypułkowski, członek zarządu Fantasy Expo
Specjalnie z okazji turnieju Old Spice przygotowało dwie reklamy z Piotrem „Izakiem” Skowyrskim i Damianem „Nervarienem” Ziają. Natomiast Predator – marka gamingowa Acer przygotowała dla widzów specjalną ofertę sprzedażową. Allegro jest sponsorem Studia Nervarien i wspiera wszystkie transmisje nadawane z Krakowa.
Marcin „Jankos” Jankowski reprezentuje barwy hiszpańskiego G2 Esports od grudnia 2017 roku i od początku jest jednym z kluczowych zawodników swojej drużyny. Podczas Worldsów powtórzył swój sukces z 2016 roku, gdy z brytyjskim H2k-Gaming także dotarł do półfinałów. W Mistrzostwach League of Legends 2018 wystąpiło jeszcze dwóch Polaków: Mateusz „Kikis” Szkudlarek i Jakub „Jactroll” Skurzyński, który był gościem przy stole ekspertów podczas spotkań półfinałowych.
Riot Games zapowiedziało, że kolejne Mistrzostwa Świata League of Legends odbędą się w Europie, a na finałową arenę wybrano paryskie AccorHotels, która może pomieścić do 20 tysięcy widzów. W przeszłości odbyły się na niej koncerty najbardziej znanych artystów jak U2, Lady Gaga, Muse, Spice Girls, R.E.M., a także imprezy sportowe jak Mistrzostwa Świata Elity w hokeju na lodzie i Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej mężczyzn.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...