Volkswagen nowej generacji i pierwsza w Polsce kampania w technologii ScreenX

Informacja Prasowa - 07.08.2019
266

Volkswagen nowej generacji i pierwsza w Polsce kampania w technologii ScreenX

Volkswagen jest pierwszą w Polsce marką, która wykorzystuje w swojej najnowszej kampanii samochodów z napędem elektrycznym emisję spotu w technologii ScreenX. 60 sekundowy obraz w formacie 270 stopni, obejmujący zarówno ekran główny, jak i ściany boczne, jest wyświetlany w dedykowanej sali w kinie Cinema City Galeria Mokotów. Użycie spotu w formacie ScreenX, jest elementem szerszej kampanii, w której za strategię mediową odpowiada PHD Media Direction, a kreacje przygotowała agencja DDB Warszawa.

Kampania kinowa promująca elektryczny model samochodu najnowszej generacji Volkswagen ID.3 1STobejmuje również regularną emisję reklam w blokach specjalnych we wszystkich kinach Cinema City w Polsce oraz komunikację „off-screen” na nośnikach digital poster box, plazmach, ścianach wideo, a także animacje przy wejściach do sal kinowych. W kinie Cinema City Poznań Plaza realizowany jest również specjalny videomapping. Wszystkie działania w kinach Cinema City są elementem szerszej kampanii marki Volkswagen w innych mediach (TV, Internecie i prasie).

ScreenX to pierwsza na świecie technologia multi-projekcyjna, która zapewnia kinomanom doświadczenie panoramicznego obrazu, poprzez rozciągnięcie ekranu na boczne ściany sali kinowej do 270 stopni. Technologia wykorzystuje do tego szereg (łącznie nawet 12) projektorów, umieszczonych z każdej strony sali.

 

 

Comments

comments

266
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...