„Vogue Polska” sprzedaje średnio prawie 83 tys. egz.

Redakcja PR - 14.11.2018
289

Dane sprzedażowe pierwszych pięciu numerów polskiej edycji „Vogue'a”

Średnia sprzedaż pierwszych pięciu numerów miesięcznika „Vogue Polska” wynosiła 82 742 egz. – podała wydająca pismo spółka Visteria.

Spółka podała, że średnia sprzedaż pierwszych pięciu numerów miesięcznika „Vogue Polska” wynosiła 82 742 egz., z czego 76 723 egz. sprzedawało się w kioskach i salonach prasowych, a 6 019 w prenumeracie. Dane o sprzedaży pierwszych pięciu numerów „Vogue Polska” pochodzą z audytu przeprowadzonego na zlecenie Ringier Axel Springer Polska (który odpowiada za dystrybucję i sprzedaż internetową pisma) przez firmę Polinvest Audit, audytora Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Magazyn zadebiutował 14 lutego br.. Pierwszy numer został wydany w nakładzie 150 tys. egz., jednak, dzięki dodrukowi, finalnie sprzedał się w prawie 181 750 egz. (z czego ok. 10 tys. z prenumeracie).

Najnowszy, grudniowy numer „Vogue Polska” ukazał się dzisiaj (14 listopada). Magazyn liczy 300 stron, a bohaterką okładki jest brytyjska top modelka Edie Campbell. Kolejne, styczniowe wydanie, do sprzedaży trafi 12 grudnia.

Comments

comments

289
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...