Cannes Lions: VMLY&R Poland wśród najbardziej kreatywnych agencji świata

Informacja Prasowa - 03.10.2019
198

Cannes Lions: VMLY&R Poland wśród najbardziej kreatywnych agencji świata

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions opublikowali coroczny ranking marek i agencji „Global Creativity Report 2019”. VMLY&R Poland znalazła się na 20 miejscu listy najbardziej kreatywnych agencji na świecie (10 miejsce wśród agencji z Europy).

Coroczny ranking „Global Creativity Report” powstaje na podstawie liczby zdobytych nagród i nominacji podczas organizowanego w czerwcu festiwalu reklamowego w Cannes. Raport zawiera zestawienie w podziale na kategorie, nagrody, marki, grupy i agencje reklamowe, firmy produkcyjne, regiony, kraje i miasta, ale także prezentuje rankingi dyrektorów kreatywnych czy copywriterów. Raport został rozszerzony w tym roku o część opracowaną przez międzynarodową firmę badawczą i marketingową WARC.

Agencja Roku 2019

Agencja VMLY&R Poland znalazła się w gronie 20 najbardziej kreatywnych agencji na świecie:
GlobalCreativityReportCL2019.jpg
Dodatkowo, uplasowała się na 10 pozycji listy najbardziej kreatywnych agencji w Europie:
GlobalCreativityReportCL2019.jpg
Polska znalazła się na 15 pozycji zestawienie najbardziej kreatywnych regionów świata.

Art Director Roku 2019

Ewelina Wojtyczka i Paweł Szczygieł znaleźli się na liście 10 najlepszych dyrektorów artystycznych na świecie.
GlobalCreativityReportCL2019.jpg
Dodatkowo, klienci stojący za projektem „Ostatni Twój Weekend” zostali wyróżnieni w rankingach marek. Gazeta.pl zajęła 9 miejsce w Top 10 marek w kategorii Media / Entertainment, Mastercard i BNP Paribas Bank Polska zajęły odpowiednio 6 i 7 miejsce w Top 10 marek w kategorii Consumer Services / Business to Business.

W zestawieniu sieci reklamowych 2019 roku VMLY&R znalazła się na 10 miejscu. A WPP znalazł się w czołówce holdingów reklamowych 2019 roku (trzecia pozycja).

Nasz raport stanowi globalny punkt odniesienia dla kreatywności i efektywności w branży komunikacji marketingowej. Dodatkowo, opracowanie dostarczone przez naszego partnera – WARC – obok bogatych danych historycznych i rankingów, zawiera dogłębną analizę trendów i zagadnień, które pojawiały się w pokojach jurorów na tegorocznym festiwalu w Cannes. „Global Creativity Report” to niezbędne źródło wiedzy dla społeczności kreatywnej i marketingowej, będące narzędziem dla każdego, kto chce zdobyć przewagę konkurencyjną, uwalniając potencjał twórczy – Simon Cook, Managing Director, Cannes Lions.

Pobierz cały raport >>
W celu uzyskania informacji dotyczących metodologii „Global Creativity Report”, odwiedź stronę The Work.

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...