VMLY&R Poland partnerem marek Wyborowa w obszarze digital

Informacja Prasowa - 29.08.2019
134

VMLY&R Poland partnerem marek Wyborowa w obszarze digital

VMLY&R Poland odpowiada za obsługę digitalową należących do koncernu Pernod Ricard marek wódki Wyborowa: Wyborowa od Mistrza, The Dark, Wyborowa Core. Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów digitalowych oraz kampanii regionalnych dla marek Wyborowa w Polsce. Dodatkowo, agencja odpowiada za działania repozycjonujące markę w Polsce i za granicą.

W ramach stałej współpracy na polskim rynku VMLY&R Poland odpowiada m.in. za strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital, współpracę z influencerami oraz opracowanie komunikacji na Facebookowym profilu Wyborowa Wódka, a także jego moderację i zakup mediów digital. Dodatkowo, agencja realizuje sesje fotograficzne i produkcje wideo, a także przygotowuje materiały POS w punktach sprzedaży.

Zdecydowaliśmy się na wybór VMLY&R Poland spośród czterech agencji, które wystartowały w przetargu. Szalę na stronę VMLY&R Poland przeważyło zrozumienie briefu i poprawnie zaprojektowana odpowiedź na niego. Ponadto, doceniliśmy kreatywne rozwiązania – Mateusz Masłowski, Brand Manager Wyborowa, Polska.

W zakresie globalnej obsługi agencja VMLY&R Poland odpowiada także za przygotowanie nowej platformy komunikacji, której wdrożenie obejmie wszystkie rynki, na których obecna jest marka.

Powierzyliśmy agencji całość prac związanych z repozycjonowaniem marki oraz wypracowaniem nowej komunikacji, bardziej emocjonalnej dla konsumentów w Polsce i za granicą – Joanna Stec, Brand Manager Wyborowa, Global

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...