VMLY&R określona mianem Strong Performer wśród globalnych dostawców usług Digital Experience

Informacja Prasowa - 20.11.2019
265

VMLY&R określona mianem Strong Performer wśród globalnych dostawców usług Digital Experience

VMLY&R została sklasyfikowana jako Strong Performer w najnowszym raporcie „The Forrester Wave™: Global Digital Experience Agencies, Q4 2019”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa mająca 82 biura i zatrudniająca ponad 7000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R otrzymała najwyższy możliwy wynik w dziesięciu kategoriach, w tym customer insights i usług strategicznych z zakresu CX, usług kreatywnych, usług marketingowych i commerce.

W kategorii bieżąca oferta agencji VMLY&R przyznano drugą najwyższą notę spośród wszystkich analizowanych podmiotów. Forrester zwraca uwagę, że „klienci lubią kreatywność VMLY&R, sposób zarządzania relacjami z klientami i chęć poznawania ich przedsiębiorstw i kultur”. Jeden z klientów agencji powiedział: „Stali się częścią naszej rodziny i wspólnie z nami tworzą wewnętrzną kulturę firmy”.
Jak zauważa Forrester, przyszłość branży digital experience rysuje się diametralnie inaczej niż jej przeszłość. W przeszłości usługi zarządzania doświadczeniem klienta w digitalu (CX) obejmowały zazwyczaj stronę internetową, aplikację lub kampanię wykorzystującą zestawy narzędzi MarTech/AdTech. Jednak obecnie – i tak będzie już zawsze – digital experience to całość relacji pomiędzy klientem lub pracownikiem a przedsiębiorstwem.

Uważamy, że uzyskanie tytułu Strong Performer w raporcie Forrestera pokazuje, jak doskonale nasze zespoły współpracują ze sobą, aby z powodzeniem dostarczać klientom najwyższej jakości usługi z zakresu kreatywnego brandingu i customer experience. Jako agencja tworzymy coś bardzo niezwykłego i z entuzjazmem dążymy do dalszego rozwoju i ewolucji naszych możliwości na całym świecie – Jon Cook, globalny CEO VMLY&R.

Niezależny raport Forrester Wave typuje liderów (Leaders), silnych graczy (Strong Performers), pretendentów (Contenders) i kandydatów (Challengers). Ocena uwzględnia wyłącznie najlepsze agencje digital experience na rynku, w związku z czym nie przedstawia pełnego krajobrazu usługodawców w danej branży. Na potrzeby raportu Forrester ocenił 14 dostawców usług.
Subskrybenci Forrestera mogą zapoznać się z kompletnym raportem tutaj.

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...