VML wygrywa przetarg Samsung na obsługę influencerską

Jerzy Ciszewski - 24.04.2025
151

W wyniku przetargu, Samsung powierzył VML pełną obsługę influencerską dywizji Mobile, Digital Appliances i Visual Display. 

Współpraca marki Samsung i agencji VML trwa od 2016 roku. W zakresie działań z influencerami, VML dotychczas obsługiwał markę w obszarze dywizji Mobile oraz projektowo inne dywizje. W ramach nowej umowy agencja będzie prowadzić wszystkie działania z influencerami dywizji Mobile, Digital Appliances i Visual Display.

„Długofalowa współpraca z Samsung i budowanie komunikacji dla tej marki w oparciu o działania z ambasadorami i influencerami od lat jest benchmarkiem w branży oraz jednym z kluczowych projektów realizowanych przez VML. Jesteśmy bardzo dumni, że Samsung po raz kolejny docenił nasze podejście strategiczno-analityczne oraz nowatorski model współpracy. Otwieramy ten kolejny rozdział z jeszcze większą ekscytacją” – Małgorzata Słychań, Influencer Head, VML

Comments

comments

151
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...