Strategia komunikacji przygotowana przez agencję, opiera się na dwóch kluczowych filarach: produktowo-ofertowych, a także aktywacyjno-wizerunkowych, i
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs na obsługę działań prowadzonych w social media (Facebook), Vision Express, lidera branży optycznej, którego sieć obejmuje ponad 250 profesjonalnych salonów.
Marka Vision Express, której misję stanowi kompleksowe dbanie o dobrą jakość widzenia oraz zdrowie oczu, wybrała MullenLowe Warsaw, ponieważ zaproponowana przez agencję strategia jest równie klarowna i kompleksowa jak wizja, którą oferuje marka.
– Zdajemy sobie sprawę z unikalnych potrzeb i oczekiwań klientów Vision Express, dlatego nasze podejście do działań w kanale FB, skoncentrowane jest na tworzeniu treści, które inspirują, edukują i angażują społeczność zainteresowaną tematyką zdrowia wzroku i trendów panujących wśród użytkowników okularów i soczewek kontaktowych – mówi Przemysław Półtorak, digital director w MullenLowe Warsaw (MullenLowe Group).
Strategia komunikacji przygotowana przez agencję, opiera się na dwóch kluczowych filarach: produktowo-ofertowych, a także aktywacyjno-wizerunkowych, inspirowanych doświadczeniami klientów Vision Express. Takie holistyczne podejście pozwala podkreślić profesjonalizm i autentyczność marki jako autorytet w dziedzinie optyki i opieki nad wzrokiem.
W centrum komunikacji znajduje się użytkownik z prawdziwymi historiami i potrzebami, który może liczyć na naszą profesjonalną pomoc m.in. na profilu marki na platformie Facebook lub bezpośrednio przez Messenger. Celem komunikacji jest podkreślenie najważniejszych wartości marki, wspierających promocję poszczególnych produktów i budowanie relacji z konsumentami.
Nieodłączną częścią strategii dla Vision Express jest synergia współpracy agencji MullenLowe Warsaw wraz z domem mediowym MediaHub (MullenLowe Group). Nasze zespoły ściśle współpracują, aby zapewnić spójne i skuteczne kampanie marketingowe, które przynoszą wymierne rezultaty. Wspólne działania gwarantują, że każda kampania jest precyzyjnie dostosowana do potrzeb i oczekiwań klientów, co przekłada się na zwiększenie efektywności i skuteczności naszych działań marketingowych.