Zygmunt i Filip Chajzerowie twarzami nowej kampanii Vision Express

Informacja Prasowa - 29.08.2019
29

Zygmunt i Filip Chajzerowie twarzami nowej kampanii Vision Express

Wystartowała kolejna odsłona kampanii promocyjnej Vision Express Ile lat, tyle zniżki + 100 zł. Jej twarzami zostali Zygmunt i Filip Chajzerowie. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk, a za produkcję SZUT SZUT Studio.

Kilka dni temu marka Vision Express ruszyła z nową kampanią promocyjną – Ile lat, tyle zniżki + 100 zł. W spotach reklamowych Zygmunt i Filip Chajzerowie w zabawny sposób mierzą się na „okularowe” zniżki, zdradzając odbiorcom, ile mają lat. Promocja zachęca konsumentów do zakupu okularów w specjalnej cenie, której wysokość zależy od wieku klienta.
Kampania będzie emitowana w telewizji, radiu oraz Internecie. Zostanie wsparta działaniami w prasie i outdorze, a także w kanałach social media. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk Creative, a produkcją zajęło się SZUT SZUT Studio. Koncepcję komunikacji w kanałach social media opracowała agencja Walk Digital.
Reżyserem spotu jest Michał Bulik, a za zdjęcia odpowiada Michał Englert. Fotografie wykonał Daniel Korzewa. Postprodukcją zajęło się Badi Badi, a udźwiękowieniem ZStudio i Burza. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MullenLowe.

Comments

comments

29
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...