Virgin Mobile z najlepszym customer experience wśród

Informacja Prasowa - 31.01.2019
282

Virgin Mobile z najlepszym customer experience wśród polskich telekomów

Virgin Mobile z najlepszym customer experience wśród polskich telekomów

Operator zajął pierwsze miejsce wśród polskich telekomów pod względem tworzenia pozytywnych doświadczeń oferowanych klientom. Taki wynik przedstawia najnowszy raport „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?” przygotowany i opublikowany przez KPMG.

Do customer experience zalicza się szereg działań mających na celu zbudowanie najlepszej  obsługi klienta, ale również usprawnienia procesu zakupowego czy dostosowania produktów. W badaniu, którego wyniki znalazły się w raporcie konsumenci oceniali najlepsze doświadczenia w oparciu o sześć filarów Customer Experience, którymi są: Wiarygodność, Rozwiązywanie Problemów, Oczekiwania, Czas i Wysiłek, Personalizacja i Empatia. W Polsce badani oceniali marki z 9 branż obecnych na rynku, tj. Spożywczy handel detaliczny, Gastronomia, Turystyka, Czas wolny i rozrywka, Logistyka, Spożywczy handel detaliczny, Usługi finansowe, Dostawcy energii elektrycznej/gazu oraz Telekomunikacja. I to właśnie w tej ostatniej kategorii Virgin Mobile zajął pierwsze miejsce wśród telekomów działających na polskim rynku. Raport „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”  powstał on w oparciu o metodę badawczą CAWI (ang. Computer-Assisterd Web Interview) na reprezentatywnej próbie ponad 5000 polskich konsumentów. Badanie to zostało zrealizowane według tej samej metodologii, która jest wykorzystywana do badań przez KPMG Nunwood w 20 innych krajach. Na podstawie tego badania powstała również lista TOP 100 marek, które w ocenie konsumentów oferują najlepsze doświadczenia. W tym zestawieniu Virgin Mobile zajął wysokie, jedenaste miejsce. W Virgin Mobile starannie obserwujemy jakie trendy panują na rynku, co w zachowaniach konsumentów przynosi cyfryzacja oraz jakie szanse dają wciąż rozwijające się nowe technologie. To wszystko wraz z przemyślanymi działaniami, prostą ofertą oraz dobrą obsługą klienta sprawia, że możemy konkurować z największymi firmami na rynku, a w kategorii telekomów znacząco ją wyprzedzamy. Największą wartością tego badania jest fakt, że to właśnie klienci doceniają te działania. Tak rewelacyjny wynik jeszcze bardziej mobilizuje nas do ciężkiej pracy i wyznaczania sobie kolejnych wyzwań w obszarze customer expierience. – mówi Grażyna Piotrowska – Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

To kolejny raz, kiedy Virgin Mobile zajmuje czołowe miejsce w badaniu przeprowadzonym przez KPMG. W poprzednich edycjach również zajmował czołowe miejsce w kategorii telekomów powiększając z roku na rok swoją pozycję w
rankingu.

Cały raport dostępny jest na stronie: https://home.kpmg/pl/pl/home/insights/2019/01/raport-
cyfrowy-klient-nasz-pan-jak-marki-na-polskim-rynku-zarzadzaja-doswiadczeniami-klientow.html

Comments

comments

282
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...