ViperPrint z składa wyborcze obietnice

Redakcja PR - 14.09.2018
24

Niecodzienna kampania na ulicach Warszawy

„2000+ na drugą żonę” i „darmowa komunikacja piesza” to niektóre z bilbordów i plakatów jakie wyprodukowała firma Viper Print w ramach promocji swoich usług reklamowych.

 

 

 

Naszymi założeniami były zaprezentowanie naszych produktów wyborczych i wzrost zainteresowania naszą marką. Liczyliśmy jednak również na oddźwięk społeczny tej kampanii. Papier – wiadomo – jest cierpliwy, wyborcy nie. Nie chcielibyśmy być utożsamiani z jednym środowiskiem politycznym, ponieważ zauważamy, że kwestia #drukuobietnic bez pokrycia dotyczy kandydatów ze wszystkich stron świata polityki. Na szczęście drukujemy też realne, ciekawe i inspirujące obietnice. Mamy nadzieję, że podczas tegorocznych wyborów tych ostatnich będziemy drukować najwięcej – komentuje Piotr Charaputa, koordynator ds. e-commerce w ViperPrint.

 

Źródło: nowymarketing.pl

Comments

comments

24
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...