Niecodzienna kampania na ulicach Warszawy
„2000+ na drugą żonę” i „darmowa komunikacja piesza” to niektóre z bilbordów i plakatów jakie wyprodukowała firma Viper Print w ramach promocji swoich usług reklamowych.
Naszymi założeniami były zaprezentowanie naszych produktów wyborczych i wzrost zainteresowania naszą marką. Liczyliśmy jednak również na oddźwięk społeczny tej kampanii. Papier – wiadomo – jest cierpliwy, wyborcy nie. Nie chcielibyśmy być utożsamiani z jednym środowiskiem politycznym, ponieważ zauważamy, że kwestia #drukuobietnic bez pokrycia dotyczy kandydatów ze wszystkich stron świata polityki. Na szczęście drukujemy też realne, ciekawe i inspirujące obietnice. Mamy nadzieję, że podczas tegorocznych wyborów tych ostatnich będziemy drukować najwięcej – komentuje Piotr Charaputa, koordynator ds. e-commerce w ViperPrint.
Źródło: nowymarketing.pl