VeloBank 21 listopada br. pokazał się w nowej odsłonie - zaprezentowano strategię i logotyp
VeloBank nowym klientem agencji PR ZOOM bsc
Warszawska agencja public relations ZOOM bsc wygrała postępowanie konkursowe na obsługę PR nowego banku na polskim rynku, czyli VeloBank. Doświadczony w obsłudze klientów z sektora bankowego zespół ZOOM bsc zajmie się pełną obsługą działań z zakresu public relations, w tym m.in. media relations, wsparciem biura prasowego czy pozycjonowaniem ekspertów i marki VeloBank.
VeloBank 21 listopada br. pokazał się w nowej odsłonie – zaprezentowano strategię i logotyp. Wystartowała też kampania marketingowa, w której bank podkreśla swoje podejście do klientów oparte na ważnych dla nich wartościach. W procesie przygotowań do rebrandingu VeloBank wspierała agencja PR ZOOM bsc. Do zadań agencji ZOOM bsc należą m.in. wsparcie w zakresie strategii komunikacji, media relations, pozycjonowanie ekspertów czy wsparcie prac zespołu komunikacji wewnętrznej.
Z ramienia ZOOM bsc za zespół obsługujący VeloBank odpowiadają: Monika Banyś, PR Director oraz Agnieszka Smużewska, Senior Account Manager, związane z agencją od początków jej istnienia.
Agencja została wybrana w postępowaniu konkursowym na okres trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
To już drugi proces rebrandingu, w którym uczestniczy agencja PR ZOOM bsc. Wcześniej wspierała Santander Bank Polska.
– Obsługa nowoczesnego i stawiającego na zrównoważony rozwój banku jest spójna z wartościami ZOOM bsc. Cieszę się, że po pracy dla Banku Zachodniego WBK, Santander Bank Polska czy Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju przyszło nam zaopiekować się marką, stawiającą sobie tak ambitne cele. Wierzę, że premiera VeloBanku, którą wspieramy od strony komunikacji PR, to początek długiej i owocnej współpracy – podkreśla Sławek Żurek, Managing Director ZOOM bsc.
Comments
