Van Dog i Papa Diego w warszawskim Blue City

Informacja Prasowa - 13.05.2019
294

Van Dog i Papa Diego w warszawskim Blue City

Już od dziś – poniedziałku, 13 maja br. lokale sieci Van Dog i Papa Diego zapraszają głodnych gości odwiedzających centrum handlowe Blue City na warszawskiej Ochocie. To drugie miejsce w Warszawie, w którym można spróbować zarówno zaskakujących Van Dogów w wersji gourmet, jak i meksykańskich przysmaków od Papa Diego.
Van Dog i Papa Diego w Blue City znajdują się w strefie restauracyjnej centrum handlowego, na poziomie +2.
Van Dog to marka dla koneserów street foodu, szukających oryginalnych i zaskakujących doznań smakowych. Goście restauracji spróbują Van Dogów w wersji gourmet – w menu czekają na nich m.in.: Van Mac&Cheese z makaronem, sosem serowym, grillowaną papryką i chrupiącym bekonem czy Van Tango z argentyńskim sosem chimichurri, granatem, grillowanymi warzywami i prażonymi pestkami migdałów. Miłośników orientalnych smaków zadowoli Van Dog z azjatyckimi ogórkami, duszonym porem i ketchupem mango, a wegan – Bez-Dogi z tofu i kolorowy Van Carrot z fioletową, pomarańczową i żółtą marchwią pieczoną z czosnkiem i tymiankiem. Idealną przekąską są Van Fryty podawane na wiele zdumiewających sposobów, a deserem – jeden z szalonych, kolorowych freak shake’ów.
Van Dog w Blue City to drugi lokal tej sieci.
Drugi z nowych lokali to Papa Diego – koncept oferujący dania kuchni meksykańskiej. Goście lokalu spróbują m.in. popularnej quesadilli z ciągnącym się serem i grillowanym kurczakiem w paście achiote, chrupiących nachosów z sosem serowym i dodatkiem kiełbasy chorizo, burrito w 6 różnych wariantach smakowych oraz dań w wersjach wegetariańskich: chili sin carne na bazie ciecierzycy i kaktus nopales z batatami. Fani słodyczy skosztują churros z sosem czekoladowym, a goście gotowi na ostrzejsze wrażenia wybiorą salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, których można spróbować wyłącznie po podpisaniu stosownego oświadczenia!
To druga restauracja Papa Diego w Warszawie i 11. w Polsce – dotychczas lokale sieci zostały otwarte w Katowicach (2 lokale), Gdańsku (2 lokale), Poznaniu, Wołominie, Pruszkowie, Opolu i Warszawie.
– Cieszymy się, że do naszej bogatej oferty gastronomicznej dołączyły restauracje Papa Diego i Van Dog. Klienci Blue City coraz chętniej odwiedzają strefę restauracyjną Food City – spotykają się tu ze znajomymi, jedzą rodzinne posiłki i umawiają się na biznesowe lunche. Chcą próbować różnych smaków i kuchni z całego świata, a kuchnia meksykańska i nietypowe połączenia smakowe są coraz bardziej popularne. W Blue City znajduje się obecnie 25 lokali gastronomicznych, ale już teraz planujemy kolejne otwarcia – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.
Dla osób odwiedzających zarówno restauracje Van Dog lub Papa Diego, jak i kino Helios w Blue City przygotowana została promocja – 15% rabatu na wszystkie dania. Od poniedziałku do piątku, do godz. 17:00 obowiązuje także zniżka -20% na całe menu dla uczniów i studentów. Dodatkowo, codziennie w Papa Diego trwa inna promocja: w poniedziałek na małe nachosy za 50% ceny przy zakupie dużego burrito, we wtorek – cztery tacos w cenie trzech, w środę – duże burrito w cenie małego, w czwartek – lemoniada mango gratis do trzech tacos, a w piątek tańsze zamówienie dla osób, które powtórzą z pamięci jego treść opublikowaną na stronie Papa Diego na Facebooku.
Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Comments

comments

294
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...