Value Media z obsługą Amica na Ukrainie

Informacja Prasowa - 22.12.2020
146

Value Media z obsługą Amica na Ukrainie

Value Media z obsługą Amica na Ukrainie

Agencja mediowa Value Media (Group One) realizuje kampanię na rynku ukraińskim dla marki Hansa, której właścicielem jest Amica. Działania są prowadzone we wsparciu lokalnej agencji Mediaplus Ukraina i obejmują emisję spotów video, reklam display, SEM i social media. Obie spółki, Value Media i Mediaplus Ukraina, należą do jednej sieci Serviceplan International.

W wyniku wygranego konkursu ofert Value Media przygotowała strategię i szczegółowy plan jesienno-zimowej kampanii wizerunkowej dla marki Hansa. Działania będą realizowane z wykorzystaniem sieci Serviceplan International, do której należy  lokalny oddział Mediaplus na Ukrainie.

Wszystkie prace są koordynowany przez agencję Value Media, która w zeszłym miesiącu wygrała przetarg na media online i TV dla Amiki w Polsce i tym samym świętowała 10 lat współpracy z marką. To kolejna obok 4F i Denley kampania na rynkach zagranicznych Group One w ostatnim czasie.

Amica to polski producent sprzętu AGD i krajowy lider w sprzedaży kuchenek i piekarników. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1945 roku, a od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa Amica generuje ponad 65 procent przychodów dzięki sprzedaży na ponad 50 rynkach zagranicznych. W Europie Wschodniej marka działa pod nazwą Hansa.

 

Comments

comments

146
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...