Value Media wykreuje w telewizji Eve Sleep, markę związaną ze snem

Informacja Prasowa - 07.12.2017
278

Value Media wykreuje w telewizji Eve Sleep, markę związaną ze snem

Eve Sleep, marka znana z lubianych przez Brytyjczyków grubych piankowych materacy z charakterystyczną żółtą lamówką wkracza do Polski. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia w zakresie mediów i komunikacji został dom mediowy Value Media, który należy do Group One.

Eve Sleep jest marką niosącą prawdziwą łóżkową rewolucję – specjalizuje się w projektowaniu i dostarczaniu na rynek produkty sypialniane w najlepszej możliwej jakości, dzięki czemu można na dobre zapomnieć o wstawaniu lewą nogą. Stworzyli ją pochodzący z Polski Jakub Wieczorek i Jan Bagniewski. Co może zaskoczyć, w ofercie Eve Sleep jest tylko jeden model materaca – tylko dlatego, że to model doskonały. Jest kombinacją komfortu, idealnej temperatury podczas snu, właściwej sprężystości i wytrzymałości, które zapewnia najnowszej generacji pianka memory. Materace to jednak tylko początek łóżkowego relaksu, który dopełniają designerskie akcesoria takie jak poduszki i kołdry, pościele, ramy łóżka czy nawet piżamy projektowane z prestiżowymi brytyjskimi markami odzieżowymi. Produkty wyróżnia minimalistyczny design i charakterystyczna żółta lamówka.

Każdy zasługuje na to, by porządnie się wyspać. Wiedzą to już dobrze Brytyjczycy, którzy markę znają i lubią. Teraz przyszedł czas na Polskę. Za launch marki w naszym kraju, w roli strategicznego partnera w zakresie mediów i komunikacji, będzie odpowiadać dom mediowy Value Media, należący do Group One. Odpowie między innymi za przygotowanie strategii kampanii telewizyjnej oraz planowanie i zakup mediów. Działania są planowane na początek 2018 roku.

Wejście marki na polski rynek to coś, na co czekaliśmy od dawna. Eve Sleep jest tzw. marką sleep brand, marką związaną ze snem. Do tej pory mało kogo było stać na wysokiej jakości materac – w wymiarze materialnym, ale także czasowym. Jego zakup wiązał się ze skomplikowanym procesem rekonesansu, wizytami w sklepach i wyborem spośród dziesiątek modeli. A przecież piękne poranki i wspaniały sen nie są tylko dla wybrańców! Uprościliśmy ten proces do minimum – bez konieczności wychodzenia z domu – zamawia się je online i dostarczane są pod same drzwi. Od teraz także te zlokalizowane w Polsce! – mówi Jan Bagniewski, Eve Sleep. Od lat jestem związany z branżą marketingową, z e-commerce, dlatego od naszego partnera oczekiwałem przede wszystkim bogatego doświadczenia podpartego licznymi nagrodami i wyróżnieniami za projekty zrealizowane w Polsce. Dom mediowy Value Media przedstawił najlepszą ofertę – dodaje.

Value Media jest graczem numer 1 na rynku mediów digitalowych w Polsce należącym do Group One. Od początku istnienia konsekwentnie buduje przewagę rynkową na błyskawicznie rosnącej dominacji digitalu. Interaktywne myślenie o markach to pierwszy składnik unikalnego profilu Value Media. Agencja działa według modelu biznesowego „House of Communication”. Fakt, że wszystkie dziedziny komunikacji są „pod jednym dachem” z silnym naciskiem na część mediową i digital pozwala zaoferować Klientom kompleksowe zarządzanie markami we wszystkich mediach. Grupa obsługuje coraz większe

części biznesów Klientów, a wielu powierza im obsługę również na rynkach zagranicznych. W ostatnim roku Value Media pozyskał 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Value Media został także uznany za Niesieciowy Dom Mediowy 2016 i 2017 Roku przez Media&Marketing Polska, a Press wyróżnił go tytułem Wzrost Roku. Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...