Value Media wygrywa przetarg mediowy marki Remington
Value Media wygrywa przetarg mediowy marki Remington
Value Media, dom mediowy należący do największej polskiej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, wygrał przetarg mediowy na obsługę marki Remington. Value Media będzie odpowiedzialne za strategię, planowanie i zakup mediów TV i w TV hybrydowej, a także działania digitalowe: paid social, SEM i programmatic, realizowane przy udziale agencji SalesTube.
Agencje należące do Group One będą odpowiedzialne za kampanię mediową wprowadzającą na rynek innowacyjną linię urządzeń do pielęgnacji włosów Hydraluxe Pro oraz Hydraluxe, które pielęgnują włosy podczas stylizacji. Group One zajmie się planowaniem i zakupem mediów.
“Spośród wszystkich ofert mediowych, propozycja Group One była najlepsza, gdyż podeszła do tematu holistycznie, opierając swoje rekomendacje na kompleksowej analizie obecnej sytuacji rynkowej. Dlatego zdecydowaliśmy się kolejny raz powierzyć strategię i obsługę mediową naszemu stałemu partnerowi” – mówi Katarzyna Krauze, Country Marketing Manager w Spectrum Brands Poland.
Remington to marka nr 1 na rynku Pielęgnacji Włosów w Polsce. Ma w swojej ofercie produkty z 5 kategorii: Pielęgnacja włosów, Strzyżenie męskie, Depilacja, Golenie i Zdrowie i Uroda. Dostępna jest w większości sklepów w Polsce, dystrybucja ważona sięga 90%.
Kampania rusza w październiku.
Comments
