Value Media rozpoczyna współpracę z GetFresh Sp. z o.o., właścicielem marki Dar Natury

Informacja Prasowa - 14.11.2017
181

Value Media rozpoczyna współpracę z GetFresh Sp. z o.o., właścicielem marki Dar Natury

Value Media, gracz nr 1 na rynku mediów digitalowych, po półrocznym okresie próbnym i wygranym przetargu na obsługę mediową rozpoczyna stałą współpracę z GetFresh Sp. z o.o.

Marka Dar Natury istnieje na polskim rynku 1993 roku. Była to jedna z pierwszych w Polsce wód dostarczanych bezpośrednio do biur i domów. Obecny dystrybutor wody Dar Natury siecią dostaw obejmuje ponad 85% terytorium Polski, a jego udział w rynku szacowany jest na 21%.

Współpraca obejmuje stworzenie spójnej strategii, planowanie i zakup mediów w celu wsparcia sprzedaży wód pracodawcom, szkołom, a także osobom prywatnym oraz rozwoju segmentu kawy, który niedawno został wprowadzony do portfolio Klienta. Spójna komunikacja mediowa przygotowana przez Value Media obejmie działania prosprzedażowe w internecie. Prowadzone kampanie performance obejmują kanały takie jak AdWords, Paid Social, Programmatic, a także Afiliacja i SEO. Współpraca ma charakter długofalowy.

„W wyniku przetargu mediowego chcieliśmy znaleźć strategicznego partnera i cieszymy się, że się udało. Zespół Value Media szybko zrozumiał nasz wymagający biznes – zaproponował strategię, która najlepiej odpowiadała na nasze potrzeby. Obsługujący nas zespół składa się wyłącznie z ekspertów w swojej dziedzinie, dlatego mamy nadzieję, że dalsza współpraca zaowocuje utrzymaniem wysoko postawionej poprzeczki i dalszymi równie dobrymi wynikami” – mówi Tatsiana Parkhotsik, Marketing Manager”

2016 i 2017 rok to dla całego mediowego biznesu Group One okres przełomowy. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore, a w 2017 roku – najnowsza struktura Labcon. Value Media pozyskał 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Agencja zdobyła także tytuł Domu Mediowego Roku oraz Niesieciowego Domu Mediowego 2016 Roku przyznany przez Media&Marketing Polska, a Press wyróżnił ją tytułem Wzrost Roku. Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.

Comments

comments

181
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...