Value Media ogłasza partnerstwo strategiczne z Synerise

Informacja Prasowa - 13.04.2017
188

Value Media ogłasza partnerstwo strategiczne z Synerise

Value Media, gracz nr 1 na rynku planowania mediów digital rozpoczął współpracę strategiczną z platformą Synerise, partnerem technologicznym w obszarze planowania i mierzenia efektywności marketingowej. Wykorzystanie narzędzi automatyzacji Synerise, która integruje działania online i offline w połączeniu z platformą Double Click by Google umożliwia zaoferowanie klientom kompleksowego podejścia do komunikacji we wszystkich kanałach.

Strategiczne partnerstwo z krakowską spółką Synerise, która może pochwalić się rekomendacją Satya Nadella, CEO Microsoft, to kolejny krok we wzmacnianiu modelu biznesowego Group One i Value Media, opartego na idei „House of Communication”. Value Media pokazuje, że niezależność i właścicielska struktura pozwalają błyskawicznie odpowiadać na oczekiwania rynku w obliczu dynamicznie zmieniającego się świata mediów i dostarczać innowacyjne narzędzia technologiczne, które wzmacniają biznesy klientów.

Integracja świata online i offline

Przeciętny konsument napotyka blisko 5000 komunikatów dziennie. Rosnące zjawisko banner blindness to dowód na to, że rozproszony i nieuporządkowany przekaz nie działa na konsumentów XXI w. Umiejętne łączenie się z konsumentem poprzez każdy możliwy kanał to dziś nie tylko trend, ale konieczność i odpowiedź na potrzeby biznesowe klientów, którzy są zorientowani na pełne połączenie świata offline i online – mówi Kamil Wiszowaty, Managing Director Value Media – Do tej pory budowaliśmy naszą przewagę kompleksowo, łącząc wszystkie działania online poprzez użycie platformy technologicznej Double Click. Cieszymy się, że dzięki partnerstwu z Synerise możemy pójść dalej i zaoferować naszym klientom pełne mierzenie zaangażowania konsumentów zarówno internetowych i stacjonarnych. Każdy zna efekt ROPO (Research online Purchase offline). Platforma Synerise umożliwia dokładne mierzenie efektywności całej komunikacji, odpowiadając na pytanie jaki był wpływ reklamy online na sprzedaż w sklepie stacjonarnym. Korzystamy już z platformy Synerise we współpracy z naszymi klientami i mamy pierwsze sukcesy za sobą.

Comments

comments

188
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...