Value Media obroniło obsługę Adamed Pharma
W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Value Media, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, utrzymuje współpracę z Adamed Pharma w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów tradycyjnych.
W procesie przetargowym uczestniczyło 5 podmiotów. Przetarg składał się z dwóch etapów – strategicznego i kosztowego.
-W wyniku postępowania wybraliśmy do współpracy dom mediowy Value Media, którego oferta była najbardziej dopasowana do naszych potrzeb i spełniała nasze oczekiwania zarówno w zakresie merytorycznym jak i kosztowym – mówi Anna Przyłucka, Sales & Marketing Procurement Category Manager.
-Bardzo cieszymy się na możliwość przedłużenia współpracy z firmą Adamed Pharma. Współpracujemy na wielu obszarach, świadcząc usługi niezbędne do budowania biznesu Klienta w obliczu zwiększających się wyzwań i coraz trudniejszej kategorii farmaceutycznej. Testujemy różne rozwiązania i możliwości rynkowe oraz delegujemy zasoby elastycznie odpowiadając na potrzeby klienta – wybór Value Media na partnera biznesowego potwierdza, że jest to właściwe podejście” – mówi Agnieszka Pikuła, Communication Director Value Media.
Dom mediowy Value Media w trakcie trwania ostatniej umowy z Adamed Pharma zrealizował kampanię wprowadzającą na rynek takie produkty jak: Maxon Active (pierwszy w Europie lek na erekcję bez recepty), Hitaxa oraz Hevipoint. Agencja zajmowała się również wsparciem komunikacyjnym m.in.: Urofuraginum, Nervomix, Hialeye, a także odpowiadała za kampanie wizerunkowe marki Adamed.
Umowa z Value Media została przedłużona na czas nieokreślony.