Valkea otwiera się na etyczny family marketing, tworząc Valkea for Kids

Redakcja PR - 05.09.2018
233

Valkea otwiera się na etyczny family marketing, tworząc Valkea for Kids

Warszawa, 5 września 2018 r. – Valkea, agencja specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego, zaprezentowała dzisiaj, podczas specjalnie zorganizowanej konferencji prasowej, swój nowatorski projekt z obszaru family marketingu, pod nazwą „Valkea for Kids”. Zapoczątkowała tym samym trend na etyczny marketing skierowany do dzieci i ich rodziców. Konferencja prasowa odbyła się w Domu Mody Klif, w ramach trwającej akcji „Back to School”.

„Valkea for Kids” to specjalnie stworzona jednostka z ofertą skierowaną do firm z branży dziecięcej (producentów towarów i usług), której zadaniem jest dostarczenie markom pełnego spektrum efektywnych rozwiązań komunikacyjnych i marketingowych oraz pomoc w dotarciu do odbiorców ze szczerym, etycznym i wartościowym przekazem.

 

Aby to osiągnąć, „Valkea for Kids” będzie budować kampanie tak, by były etyczne i pozytywnie wpływały na rozwój. Agencja planuje „wyposażyć” obsługiwane marki w wartości, dzięki którym zyskają sympatię najmłodszych i zaufanie rodziców. W wyborze briefów od Klientów „Valkea for Kids” zamierza stosować następujące filtry:

· Zero produktów negatywnie wpływających na zdrowie i kondycję dzieci;

· Szlaban na produkty i usługi zaburzające rozwój emocjonalny oraz poznawczy dzieci;

· Nie dla produkcji w fabrykach wykorzystujących do pracy nieletnich.

 

Pomysł na stworzenie specjalnego sub-brandu o nazwie „Valkea for Kids” zrodził się z potrzeby odpowiedzi na coraz częściej docierające do nas – rodziców, nieetyczne komunikaty kierowane do dzieci w rozmaitych kampaniach. Jesteśmy zwolennikami pozytywnych zmian. Chcemy wspierać marki, które – podobnie jak my – przykładają wagę nie tylko do tego co, ale także jak sprzedają najwrażliwszym z odbiorców – dzieciom – powiedział Tomasz Opiela, CEO Valkea.

 

„Valkea for Kids” to obecnie jedyna tego typu inicjatywa na rynku, wspierająca rodziców w mądrym, zdrowym i ukierunkowanym na rozwój wychowywaniu dzieci. Firmom oferuje działania, za które bierze pełną odpowiedzialność, wspierając jednocześnie Klientów w docieraniu z produktami czy usługami do rodziców. Pomysłodawcy nowego sub-brandu zapewniają, że robią to, mając na względzie świat określonych wartości, których przestrzegają i którym są wierni. Ma to stanowić największy wyróżnik.

Comments

comments

233
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...