Valkea odpowiedzialna za realizację niestandardowych działań promocyjnych marki innoGIO

Jerzy Ciszewski - 10.12.2020
284

Valkea odpowiedzialna za realizację niestandardowych działań promocyjnych marki innoGIO

Valkea odpowiedzialna za realizację niestandardowych

działań promocyjnych marki innoGIO

InnoGIO to producent urządzeń dla dzieci i dorosłych z kilku różnych dziedzin (lampki nocne, termometry i nebulizatory, szczoteczki soniczne, lampy UV, produkty z kategorii beauty). W celu wypromowania oferty klienta na tle konkurencji, poza standardowymi działaniami reklamowo-marketingowymi, agencja podjęła działania zmierzające ku formom niestandardowym, budującym wizerunek marki w innowacyjny i kreatywny sposób.

Valkea jest m.in. pomysłodawcą książeczki, dodawanej bezpłatnie do sprzedawanych lampek, zawierającej zbiór magicznych opowiadań z przygodami bohaterów ożywionych lampek. Agencja stworzyła także serię animowanych Świetlnych Bajek, których bohaterami są silikonowe lampki nocne opowiadające wierszowane bajki.

Valkea realizuje również kampanię mającą na celu promocję szczoteczek sonicznych produkowanych przez markę. Przygotowała zabawne historie Ząbiaków – mieszkańców jamy ustnej, których ukochaną rozrywką są masaże szczoteczkami sonicznymi InnoGIO. Ich przygody najmłodsi mogą śledzić w publikowanych komiksach.

Do zadań Valkea należy także prowadzenie i bieżące dostarczanie kontentu na profil marki na Facebooku ukazujący innowacyjne spojrzenie na asortyment InnoGIO. Agencja stworzyła również stronę internetową www.mini-gio.pl. To platforma komunikacji z dziećmi i rodzicami, na której użytkownicy mają dostęp do gier, zabaw, quizów, a także wiedzy merytorycznej. Mogą oni wygrywać produkty InnoGIO, zdobyć zniżki zakupowe, pobrać kolorowanki i bawić się, poznając przygody GIObohaterów.

Agencja odpowiada ponadto za obsługę PR marki – tworzy informacje prasowe na temat produktów InnoGIO ze wszystkich kategorii, a także przygotowuje przesyłki kreatywne dla dziennikarzy umożliwiające bezpośrednie zapoznanie się z asortymentem marki. Zajmuje się współpracą z influencerami parentingowymi oraz ambasadorami marki.

Comments

comments

284
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...