Ustronianka razem z More Bananas dodają życiowej energii!

Jerzy Ciszewski - 20.02.2019
105

Ustronianka razem z More Bananas dodają życiowej energii!

Ustronianka razem z More Bananas dodają życiowej energii!

More Bananas wygrało przetarg na działania w mediach społecznościowych firmy Ustronianka. Od lutego 2019 krakowska agencja obsługuje kanały komunikacji popularnej marki.

More Bananas zostało wybrane spośród kilku innych ofert. Krakowska agencja opracowała spójną strategię zgodną z misją i celami marki. Zwycięstwo w przetargu zapewniła zaproponowana big idea oraz kompleksowość oferty rozbudowana m.in. o zwiększenie popularności na Instagramie, kampanie z blogerami i działania UGC.

– Profil naturalnej wody mineralnej Ustronianka na Facebooku ma być rzetelnym źródłem na temat konieczności odpowiedniego nawodnienia organizmu – mówi Karolina Kumor, social media manager w agencji More Bananas – Chcemy przekazywać wartościowe treści, informować o życiu firmy, a także inspirować jej fanów do działania. W końcu to woda daje nam życiową energię! – dodaje.

Do zadań More Bananas będzie należało prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie oraz kampanie z influencerami.

– Profil @ustronianka.pl na Instagramie dopiero zaczyna tętnić życiem – informuje Katarzyna Witkowska, social media specialist w agencji More Bananas – Naszym zadaniem jest zbudowanie społeczności wokół przesłania marki “energia z natury”, poprzez konsekwentne używanie hasztagu oraz odpowiadanie na instagramowe trendy.

Ustronianka to ogólnopolski producent wód mineralnych i napojów. Firma stawia na sprzedaż najwyższej jakości produktów od ponad 30 lat. Marka opiera działania nie tylko na tradycji, ale i innowacyjności w kierowaniu spółką.

Firma ochoczo angażuje się w działania CSR. Wspiera polskich sportowców: zarówno młodego pokolenia, jak i profesjonalnych zawodników. Ustronianka była oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Agencja More Bananas specjalizuje się w mediach społecznościowych oraz tworzeniu strategii kreatywnych. Oferuje także działania z zakresu marketingu efektywnościowego, content marketingu, jak również współpracy z blogerami i influencerami. More Bananas odpowiedzialna jest m.in. za media społecznościowe krakowskiej sieci piekarni i cukierni Awiteks czy producenta wyrobów medycznych Sanity, a także start-upu Szopi.pl.

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...