Urszula Matej-Bil w zarządzie EPP

Informacja Prasowa - 29.03.2023
116

Z firmą jest związana od 2019 roku, kiedy dołączyła do jej struktur jako dyrektor ds. PR i komunikacji.

Urszula Matej-Bil w zarządzie EPP

Z początkiem marca 2023 roku Urszula Matej-Bil awansowała na stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za marketing i komunikację w spółce EPP, będącej największym w Polsce zarządcą centrów handlowych pod względem powierzchni najmu. Z firmą jest związana od 2019 roku, kiedy dołączyła do jej struktur jako dyrektor ds. PR i komunikacji.

Urszula Matej-Bil, jako członek zarządu odpowiedzialny za marketing i komunikację w EPP, zajmuje się m.in. zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, koordynacją działań marketingowych w zarządzanych obiektach, obszarem public affairs i współpracą z organizacjami branżowymi, działaniami w mediach społecznościowych oraz tematami związanymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Jest też członkiem zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.

W EPP rozumiemy i doceniamy rolę komunikacji w biznesie, dlatego z wielką radością witamy Urszulę w gronie członków zarządu. Awanse wewnętrzne zawsze cieszą, szczególnie jeśli dotyczą osób takich jak Ula – wysoko wyspecjalizowanych, zaangażowanych, znających realia branży, w której działamy i otwartych na nowe doświadczenia. Przez ostatnie lata poznaliśmy jej wyjątkowe kompetencje, stąd jestem przekonany, że rozszerzone działania w obszarze marketingu i komunikacji – szczególnie w obszarze cyfrowym – nadzorowane przez Urszulę przyczynią się do zwiększenia konkurencyjności i efektywności naszego portfela centrów handlowych i biurowców. Pozwolą też na wzmocnienie wizerunku EPP i naszych obiektów wśród klientów, najemców oraz innych partnerów biznesowych, a także pracowników. Liczę też, że dla Uli będzie to okazja do dalszego rozwoju i zdobywania nowych umiejętności w ramach EPP – komentuje zmiany Tomasz Trzósło, prezes zarządu EPP.

Urszula Matej-Bil posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations. Specjalizuje się w działaniach obejmujących komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, w tym kryzysową, media relations, content marketing i działania w mediach społecznościowych. Odpowiadała za współpracę z influencerami i liderami opinii oraz za działania marketingowe i promocyjne.

Przed dołączeniem do EPP, pełniła funkcję dyrektora działu komunikacji korporacyjnej w agencji OneMulti. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektorskie w agencji PR Questia, z którą była związana przez blisko dekadę. Na przestrzeni lat współpracowała z wiodącymi krajowymi i międzynarodowymi firmami z branży nieruchomości, budowlanej, ubezpieczeń, finansów i bankowości, nowych technologii, logistyki i transportu, przemysłu ciężkiego, e-commerce oraz FMCG. Wspierała komunikacyjnie liczne nieruchomości handlowe.

Urszula jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Marketing i Zarządzanie. Posiada też dyplom studiów doktoranckich w obszarze zarządzania na tej uczelni.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

 

Comments

comments

116
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...