Up&More z konkursem online dla Bakal

Informacja Prasowa - 10.06.2019
249

Up&More z konkursem online dla Bakal

Agencja Up&More odpowiada za kompleksową organizację konkursu konsumenckiego marki Bakal – Witaj w Krainie Radości. W ramach działań została opracowana koncepcja kreatywna i mechanika konkursu, landing page oraz intensywna promocja mediowa.

– Jednym z elementów, który doceniliśmy przy wyborze partnera dla tej akcji było mediowe spojrzenie na angażowanie uczestników, ciekawy pomysł i możliwość kompleksowego wsparcia nas w każdym z etapów konkursuprzyznaje Hubert Błaszczak, Marketing Manager Atlanta Poland S.A., właściciel marki Bakal.

Celem konkursu jest promocja produktów Bakal. Po stronie Up&More należy całościowe zarządzaniem konkursem, począwszy od przygotowania scenariusza, dedykowanej strony konkursowej, oraz realizację kampanii w mediach społecznościowych. Agencja odpowiada także za prowadzenie kanałów social media Bakal. Łączna wartość nagród w konkursie wynosi niemal 30 000zł. Konkurs trwa od 20 maja do połowy lipca.

–  Przy organizacji tego typu konkursów zawsze trzeba znaleźć złoty środek, aby skutecznie zaangażować konsumentów w uczestnictwo, nie zapominając przy tym o głównym celu, czyli promocji produktów i wzroście sprzedaży. Cieszymy się, że nasza propozycja kreatywna zaowocowała współpracą – dodaje Marzena Kamińska partner zarządzający agencji Up&More.

Bakal to marka należąca do Atlanta Poland S.A. – jednej z największych firm w Polsce importującej i sprzedającej bakalie wykorzystywane do wyrobów cukierniczych. Firma działa na rynku od 29 lat i od początku oferuje produkty oparte na naturalnych składnikach. Dysponuje nowoczesnymi liniami produkcyjnymi, umożliwiającymi przetwarzanie (prażenie, blanszowanie, sortowanie, krojenie, mielenie) orzechów oraz migdałów. Jest również producentem masy marcepanowej i arachipanowej oraz past orzechowych. Atlanta Poland S.A. posiada dwa zakłady produkcyjne –  w Gdańsku oraz we Włocławku.

Comments

comments

249
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...