Up&More z kolejnym deweloperem

Informacja Prasowa - 13.08.2018
127

Up&More z kolejnym deweloperem

Rebranding, który przeprowadził deweloper mieszkaniowy EKOPARK S.A. stał się impulsem do przebudowy serwisu internetowego w taki sposób, aby stał się centrum zarządzania marketingiem online marki oraz pozyskiwania leadów. Do tego zadania EKOPARK zaprosił agencję Up&More, która ma na swoim koncie wiele realizacji serwisów oraz kampanii dla branży deweloperskiej.

Głównym celem agencji było stworzenie serwisu, który jednocześnie pokaże odświeżony wizerunek marki, będzie prezentował inwestycje dewelopera oraz, co najważniejsze, realnie wesprze firmę w zbieraniu jakościowych leadów.

Nowy serwis internetowy www.ekopark.pl jest w pełni zintegrowany z CRM firmy, umożliwiając przesyłanie danych o dostępnych mieszkaniach w czasie rzeczywistym. Ponadto, dzięki integracji z YouLead, pozwala on na sprawne prowadzenie działań z zakresu marketing automation. Dodatkowo nowy serwis EKOPARK systemowo rozwiązuje problem kolorystycznego rozróżnienia podstron poszczególnych inwestycji w takich elementach jak bannery, hoovery, animacje przycisków, karuzel. Poza standardową formą wyszukiwania, przygotowana została również wersja 3D z graficzną prezentacją inwestycji oraz opcją przełączania widoków mieszkań 2D/3D. Całe spektrum przyjętych rozwiązań zachęca do pozostawienia kontaktu i skracając proces zakupowy. Serwis www.ekopark.pl od strony projektu jest w 100% spójny z odświeżonym wizerunkiem brandu – kolorystyka, fonty oraz proste wyraziste formy w pełni wpisują się w nowo wypracowany styl marki. Całość rozwiązania została dostosowana pod urządzenia mobilne z dedykowanymi widokami RWD zgodnie z oczekiwaniami klienta.

„Zarówno rebranding jak i nowy serwis internetowy są konsekwencją przyjętej nowej strategii komunikacji spółki. Dlatego też poprosiliśmy Up&More o stworzenie przestrzeni internetowej, która z jednej strony będzie podkreślać nasz nowy wizerunek, a z drugiej będzie dynamicznie odpowiadać na informacyjne potrzeby naszych Klientów. Ufaliśmy, że świetnie poradzą sobie z tym zadaniem dlatego, że znaliśmy ich dotychczasowe realizacje w branży deweloperskiej. Duża automatyzacja działań marketingowych w połączeniu z procesami sprzedażowymi jest dla nas znacznym usprawnieniem codziennej, wymagającej pracy w branży o wysokim progu wejścia dla klientów. Nie zawiedliśmy się” – komentuje Bartosz Dąbrowski, Dyrektor ds. Marketingu w Ekopark.

Za całość odpowiadała agencja Up&More, mająca na swoim koncie wdrożenia serwisów internetowych dla takich firm jak Ronson Development, Marvipol Development czy Albero Invest.

„Budowa tego, rozbudowanego backendowo, serwisu zajęła nam niecałe 5 miesięcy. Prace poszły bardzo sprawnie, dzięki doskonałej współpracy z klientem – jego dużej responsywności i zaufaniu jakim nas obdarzył. Ważny był konkretny cel, do którego osiągnięcia obie strony dążyły z taką samą determinacją” – dodał Konrad Kamiński, managing partner w Up&More.

Comments

comments

127
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...