Up&More z kampanią online dla POLREGIO

Informacja Prasowa - 02.04.2019
91

Up&More z kampanią online dla POLREGIO

Up&More z kampanią online dla POLREGIO

Agencja Up&More rozpoczęła realizację kampanii marketingowej dla POLREGIO – marki konsumenckiej największego o przewoźnika kolejowego w Polsce, spółki Przewozy Regionalne. Ruszyły działania online promujące serwis rezerwacji biletów POLREGIO oraz aplikację mobilną dostępną dla systemów Android oraz iOS.

Kampania online prowadzona przez Up&More została poprzedzona audytem UX systemu rezerwacji i aplikacji mobilnej. Na jego podstawie agencja podjęła działania optymalizacyjne
i wprowadziła pełne wdrożenia analityczne.

– Staramy się stale unowocześniać i ułatwiać każdy etap podróży, począwszy od jej planowania. Dlatego stworzyliśmy alternatywę do tradycyjnych form sprzedaży. Skupiamy się na propagowaniu zalet zakupów biletów on-line i dodatkowych możliwości aplikacji – wyboru opcji „tam i z powrotem”, szybkich płatności, dostępu do historii zakupów w koncie użytkownika – dzięki współpracy z Up&more mamy nadzieję dotrzeć do jak najszerszej grupy, w której znajdą się zarówno nasi pasażerowie, jak i osoby, które dopiero zdecydują się na podróż z nami – mówi Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, Naczelnik Wydziału Komunikacji

i Promocji.

 – Proponując kampanię zawsze bazujemy na dogłębnej analizie specyfiki branży, patrząc jednocześnie z wielu perspektyw.  W przypadku POLREGIO kluczowe jest dotarcie do osób podróżujących nie tylko pociągami, ale również tych, które zazwyczaj wybierają inne środki lokomocji – dodaje Tomasz Starzyński, prezes i partner zarządzający agencji Up&More.

 Właścicielem marki POLREGIO jest największy pasażerski przewoźnik kolejowy w Polsce – spółka Przewozy Regionalne, powstała w 2001 r. Każdego dnia na tory w całym kraju wyjeżdża około 1900 pociągów zamawianych i finansowanych przez samorządy wojewódzkie. W ciągu roku z usług POLREGIO korzysta prawie 81 mln pasażerów. Pociągi POLREGIO zatrzymują się na ponad 1800 stacjach.

Comments

comments

91
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...