Up&More dla Stowarzyszenia Wólka Center

Informacja Prasowa - 06.04.2020
275

Up&More dla Stowarzyszenia Wólka Center

Up&More dla Stowarzyszenia Wólka Center

Agencja Up&More współpracuje ze Stowarzyszeniem Wólka Center, organizacją wspierającą inicjatywy wielokulturowe wokół relacji handlowych i biznesowych podmiotów z różnych stron świata. Działania prowadzone za pośrednictwem Facebooka mają na celu umocnienie wizerunku Klienta wraz z uwydatnieniem wartości reprezentowanych przez stowarzyszenie.

 Up&More realizuje aktywności obejmujące obsługę i moderację profilu Klienta na Facebooku, opracowywanie wartościowego contentu oraz angażujących grafik. Strategia dotyczy również większej aktywizacji społeczności, w tym kampanie Facebook Ads z uwzględnieniem różnych formatów.

Stowarzyszenie Wólka Center kształtuje relacje między biznesami z różnych stron świata – Azji, Wietnamu, Chin, Turcji, Indii, Pakistanu, Ukrainy i Polski. Powstało w 2016 roku z inicjatywy największych przedsiębiorców z Centrum Handlowego w Wólce Kosowskiej. Celem jest działalność na rzecz wielokulturowych społeczności skupionych wokół pracowników, klientów i kontrahentów Centrum Handlowego w Wólce Kosowskiej. Na terenie centrum handlowego jest ponad 3000 m2 magazynów i powierzchni handlowej, co czyni to miejsce jednym z największych kompleksów handlowych w Polsce.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Up&More ze względu na adekwatne propozycje promocji naszego stowarzyszenia. Właściwe zrozumienie potrzeb naszej grupy odbiorców oraz zaproponowanie stałych aktywności, to dobry krok dla rozwoju naszej działalności – komentuje Trong Hung Tran, prezes Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości Wólka Center

 – Dzisiaj w szczególności warto przenosić relacje biznesowe na poziom wirtualny. Utrzymywanie kontaktów nie tylko jest łatwiejsze i wygodniejsze, ale również pozwala w szybki sposób reagować na zmieniającą się rzeczywistość. A umówmy się, ta rzeczywistość z dnia na dzień może wyglądać inaczej. Media społecznościowe pomagają w kształtowaniu relacji z osobami po drugiej stronie monitora, i to właśnie z rożnych stron świata – komentuje Marzena Kamińska, Managing Partner w Up&More

Comments

comments

275
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...