Up&More dla Rational

Informacja Prasowa - 03.06.2019
184

Up&More dla Rational

Up&More nawiązało współpracę z RATIONAL POLSKA, producentem zaawansowanych urządzeń gastronomicznych dla sektora HoReCa. Agencja projektowo wspierała działania PR-owe podczas prezentacji nowej serii urządzeń na Targach EuroGastro oraz bezpośrednio po nich.

Firma RATIONAL funkcjonuje na rynku od ponad 40 lat, opracowuje i produkuje zaawansowane urządzenia gastronomiczne. Dziś jako światowy dostawca nowoczesnych technologii przyrządza w piecach ponad 130 milionów potraw dziennie. Zajmuje ponad 50-procentowy udział w rynku sprzętów wielofunkcyjnych.

Agencja wspierała markę RATIONAL przy okazji premiery nowej linii urządzeń Vario CookingCenter® na polskim rynku. Do zadań agencji należało przede wszystkim nawiązanie relacji z kluczowymi dziennikarzami i wsparcie medialne podczas Targów EuroGastro. Działania komunikacyjne obejmowały okres zarówno przed premierą, jak i po samym wydarzeniu.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjętej współpracy. Przede wszystkim doceniamy elastyczne podejście agencji oraz inicjatywę w podejmowanych działaniach. Zespół Up&More nie ograniczał się tylko do samych formalnych zadań, zaproponował o wiele więcej – co naprawdę nie jest takie oczywiste, jeśli chodzi o agencje PR. To był strzał w dziesiątkę – potwierdza Anna Pycińska, Marketing Manager RATIONAL.

Po stronie Up&More za projekt odpowiedzialny był dział Public Relations, kierowany przez Macieja Wernickiego, zaś jego bieżącą obsługą zajmowała się Iwona Gielecińska.

 

Comments

comments

184
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...