Up&More dla Rational

Informacja Prasowa - 03.06.2019
288

Up&More dla Rational

Up&More nawiązało współpracę z RATIONAL POLSKA, producentem zaawansowanych urządzeń gastronomicznych dla sektora HoReCa. Agencja projektowo wspierała działania PR-owe podczas prezentacji nowej serii urządzeń na Targach EuroGastro oraz bezpośrednio po nich.

Firma RATIONAL funkcjonuje na rynku od ponad 40 lat, opracowuje i produkuje zaawansowane urządzenia gastronomiczne. Dziś jako światowy dostawca nowoczesnych technologii przyrządza w piecach ponad 130 milionów potraw dziennie. Zajmuje ponad 50-procentowy udział w rynku sprzętów wielofunkcyjnych.

Agencja wspierała markę RATIONAL przy okazji premiery nowej linii urządzeń Vario CookingCenter® na polskim rynku. Do zadań agencji należało przede wszystkim nawiązanie relacji z kluczowymi dziennikarzami i wsparcie medialne podczas Targów EuroGastro. Działania komunikacyjne obejmowały okres zarówno przed premierą, jak i po samym wydarzeniu.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjętej współpracy. Przede wszystkim doceniamy elastyczne podejście agencji oraz inicjatywę w podejmowanych działaniach. Zespół Up&More nie ograniczał się tylko do samych formalnych zadań, zaproponował o wiele więcej – co naprawdę nie jest takie oczywiste, jeśli chodzi o agencje PR. To był strzał w dziesiątkę – potwierdza Anna Pycińska, Marketing Manager RATIONAL.

Po stronie Up&More za projekt odpowiedzialny był dział Public Relations, kierowany przez Macieja Wernickiego, zaś jego bieżącą obsługą zajmowała się Iwona Gielecińska.

 

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...