Up&More dla Piekarni-Cukierni Grzybki

Informacja Prasowa - 14.10.2019
170

Up&More dla Piekarni-Cukierni Grzybki

Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z Piekarnią Cukiernią Grzybki, której tradycja na polskim rynku sięga ponad 90 lat. Przyjęta strategia marketingowa dotyczy wzrostu świadomości marki w poszczególnych lokalizacjach oraz przełożenia działań on-line na wzrost ruchu w stacjonarnych punktach sprzedaży.

Up&More odpowiedzialny będzie za zaplanowanie i wdrożenie działań reklamowych w Google, których celem będzie poinformowanie o zróżnicowanej ofercie w sklepach stacjonarnych. Kolejnym krokiem będzie zbudowanie szerokiej widoczności serwisu z naciskiem na lokalny charakter działań.

Tradycja Piekarni Cukierni Grzybki sięga 1927 roku. Od tamtej pory firma nieprzerwanie oferuje szeroką gamę wyrobów piekarskich. Właściciele i pracownicy od lat uczestniczą w międzynarodowych targach, gdzie pogłębiają swoją wiedzę technologiczną oraz poszukują najlepszych rozwiązań w zaopatrzeniu nowoczesnego parku maszynowego zakładów. Obecnie Grzybki oferują nie tylko ponad 30 różnych rodzajów chleba, ale również bułki słodkie i wytrawne, różnorodne wyroby cukiernicze oraz przekąski typu sałatki, kanapki czy śniadania w kubku. Nad recepturami oraz rozwojem działalności pracuje już trzecie pokolenie założyciela piekarni – Henryka Cichowskiego. Od samego początku główne motto firmy brzmi „Tradycja zobowiązuje”.

 

–  Odzwierciedlenie działań on-line na realny ruch w poszczególnych sklepach stacjonarnych to dla nas ciekawe wyzwanie. Opracowaliśmy strategię dążącą do lepszej identyfikacji brandu Piekarni Cukierni Grzybki. Zgodnie z celem Klienta, będziemy dążyć do jak najskuteczniejszego dotarcia do społeczności lokalnych – komentuje Adrianna Napiórkowska, Senior SEO Specjalist w Up&More

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...