Up&More dla PGNiG Superliga

Informacja Prasowa - 08.06.2021
85

Up&More dla PGNiG Superliga

Up&More dla PGNiG Superliga

 Agencja Up&More wystartowała z kampanią promującą aplikację PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet dla Superligi Sp. z o.o. Strategia marketingowa uwzględnia reklamy w popularnych systemach Google Ads i Facebook Ads zoptymalizowane pod kątem pozyskiwania nowych użytkowników – miłośników piłki ręcznej. Start kampanii poprzedzono audytem SEO oraz konfiguracją analityczną aplikacji.

 Aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet  dedykowana jest miłośnikom piłki ręcznej. Została wydana przez organizatora rozgrywek zawodowych w piłce ręcznej w Polsce, Superligę sp. z o.o. Zapewnia dostęp do najnowszych informacji oraz szeregu użytecznych funkcjonalności. Użytkownicy w szybki i ławy sposób mogą sprawdzać terminy meczów oraz ich aktualne wyniki. Mogą otrzymywać powiadomienia i obserwować przebieg spotkań “na żywo”. Wyróżnikiem są szczegółowe statystyki drużyn i zawodników aktualizowane w czasie rzeczywistym oraz skróty video z meczów oraz możliwość personalizacji przez użytkownika. Aplikacja wkrótce ma zostać wzbogacona o elementy grywalizacji.

Agencja Up&More realizuje kampanie marketingową aplikacji z uwzględnieniem kompleksowego ekosystemu reklamowego Google. W tym Google Search Ads – reklamę w wyszukiwarce na słowa brandowe oraz ogólne odnoszące się do piłki ręcznej. Strategia obejmuje również Facebook App Ads – reklamy w ekosystemie Facebooka (FB, Instagram, Messenger, Audience Network). Wszystkie kampanie optymalizowane są pod kątem maksymalizacji liczby pobrań oraz działania wewnątrz aplikacji. Targetowane na całą Polskę, ze szczególną uwagą także na miasta, w których działają Kluby Superligi.

Zespół Up&More przed startem kampanii dokonał niezbędnej konfiguracji analitycznej aplikacji oraz przeprowadził audyt SEO. Działania wstępne są kluczowe przy dalszych aktywnościach marketingowych aplikacji mobilnych.

– Rynek aplikacji mobilnych staje się coraz bardziej wymagający, dlatego dotarcie do właściwych użytkowników musi przebiegać według określonej strategii. Tak jak w sporcie, liczy się taktyka, konsekwencja i duch walki 😊. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w promocji takiej dyscypliny jak piłka ręczna w Polsce – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner Up&More.

 

Comments

comments

85
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...