Up&More dla Interparking

Informacja Prasowa - 11.03.2019
263

Up&More dla Interparking

Up&More dla Interparking

 Agencja Up&More kontynuuje oraz poszerza zakres współpracy z liderem wśród branży parkingowej – firmą Interparking Polska. Dotychczasowe działania związane z analityką oraz aktywnościami SEO i SEM zostały poszerzone między innymi o aktywności w kanałach społecznościowych.

Od marca agencja Up&More na rzecz Interparking Polska rozpoczyna komunikację w dwóch kanałach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie. Przyjęta strategia dotyczy kompleksowych działań, począwszy od kreacji, poprzez zoptymalizowane kampanie reklamowe, a skończywszy na marketingu rekomendacji i współpracy partnerskiej. Nowe rozwiązania poszerzają dotychczasowy zakres współpracy obejmujący aktywności SEO/SEM.

Stawiamy na dostępność, mobilność i bezpieczeństwo. Wierzymy, że właściwie dobrana forma komunikacji w kanałach social media jeszcze bardziej uwydatni nasze nowoczesne rozwiązania. Chcąc docierać do właściwej grupy docelowej, przyjęliśmy koncepcję Up&More, która naszym zdaniem jest najbardziej zasadna pod kątem naszych oczekiwań i potrzeb. W Polsce dysponujemy ponad 16 tys. miejsc parkingowych zlokalizowanych w dziewięciu kluczowych miastach, więc nasza oferta wymaga stałej i bieżącej, dwukierunkowej  komunikacji z Klientami komentuje Maciej Mosiej, COO Interparking Polska

 –  Rozumiejąc rosnące potrzeby Interparking Polska poszerzamy zakres działań. To kolejny krok w budowaniu świadomości marki w Internecie. Krok niezwykle kluczowy pod kątem wspólnie przyjętej strategii i komunikacji. Wykorzystując popularne kanały social media dotrzemy do potencjalnych Klientów, odpowiednio targetując kampanie, opracowując kreację, publikację treści – potwierdza  Marzena Kamińska partner zarządzający agencji Up&More.

 Grupa Interparking to międzynarodowa firma oferująca profesjonalne i komfortowe parkingi na terenie całej Europy. Wyspecjalizowana w świadczeniu wysokiej jakości usług dysponuje miejscami parkingowymi w kluczowych lokalizacjach dużych miast – przy dworcach, lotniskach, szpitalach, strefach handlowych, przy najbardziej obleganych i zatłoczonych ulicach. Firma o ponad 60-letniej tradycji, dziś jest jednym z głównych graczy europejskiej branży parkingowej pełniąc rolę inwestora i operatora parkingów.

Grupa Interparking obecna jest w dziewięciu krajach europejskich – Polsce, Belgii, Holandii, Francji, Niemczech i Austrii (jako Contipark), Włoszech, Hiszpanii i Rumunii. Interparking prowadzi łącznie 933 parkingi o łącznej liczbie 383 tysięcy miejsc postojowych w 397 miastach. Firma otrzymała aż 198 europejskich nagród European Standard Parking Award.

Comments

comments

263
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...