Up&More dla Farmio

Informacja Prasowa - 07.01.2020
26

Up&More dla Farmio

Agencja Up&More podjęła współpracę z marką Farmio, jedną z wiodących firm na polskim rynku drobiarskim. Celem działań promocyjnych prowadzonych na Facebooku będzie wyjście do społeczności regionu, w którym zakład jest usytuowany oraz przedstawienie firmy, która od niedawna jest partnerem lokalnej gospodarki, ale także przybliżanie charakteru pracy w Zakładach Drobiarskich Farmio.

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę fanpage’a Klienta – Zakłady Drobiarskie Farmio – w tym za kampanie płatne Facebook Ads z nastawieniem na employer branding. Dedykowane treści będą publikowane z myślą o obecnych i przyszłych pracownikach nowego zakładu drobiarskiego zlokalizowanego w Golinie k. Jarocina. Kluczowy będzie content podkreślający wartości firmy jako Pracodawcy oraz jako aktywnego uczestnika lokalnej społeczności.

Grupa Farmio to właściciel marki świeżych jaj Farmio pochodzących od kur karmionych paszą z soją bez GMO oraz dodatkowo badanych na obecność antybiotyków. Firma funkcjonuje na polskim rynku od roku 2013, od początku opierając się na współpracy z wyselekcjonowanymi gospodarstwami kur niosek. W 2015 firma poszerzyła asortyment o kurczaki, sprzedawane zarówno jako tuszka, jak i elementy. Obecnie prężnie rozwija nowy Zakład Drobiarski Farmio w Golinie, będący jednym z największych i najnowocześniejszych zakładów drobiarskich w Europie. Posiada certyfikaty potwierdzające międzynarodowe standardy bezpieczeństwa żywności.

– W prowadzonych kampaniach będziemy skupiać się zarówno na pozyskiwaniu wartościowych treści dla odbiorcy, jak i realizacji misji przybliżającej charakter pracy w segmencie zakładu drobiarskiego. W dzisiejszych czasach kanały social media są doskonałymi narzędziami do realizacji tego typu działań, w tym Facebook, umożliwiający tworzenie dedykowanych postów Ofert Pracy –potwierdza Marzena Kamińska partner zarządzający agencji Up&More.

Comments

comments

26
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...