United International Pictures i Universal Music startują z konkursem muzycznym na TikToku

Informacja Prasowa - 20.01.2022
88

United International Pictures i Universal Music startują z konkursem muzycznym na TikToku

United International Pictures i Universal Music startują z konkursem muzycznym na TikToku

United International Pictures, podmiot odpowiedzialny za dystrybucję filmów wytwórni Paramount i Universal, w ramach promocji filmu animowanego „Sing 2”, którego premiera zaplanowana jest na 21 stycznia, rozpoczyna konkurs wokalny na platformie TikTok, zachęcając użytkowników do zaśpiewania fragmentów utworów wykorzystanych w filmie. Zwycięzca rywalizacji nagra singiel we współpracy z Universal Music.

„Sing 2” to kontynuacja perypetii koali Boostera Moona oraz paczki utalentowanych zwierzaków, które postawiły teatr New Moon na nogi, realizując tym samym marzenia głównego bohatera. W ramach promocji premierowej, drugiej części filmu dystrybutor animacji UIP, w ślad za Boosterem, daje szansę na realizację marzenia o sławie ukrytym talentom za pomocą konkursu wokalnego na TikToku.

W ramach zadania konkursowego użytkownicy aplikacji mają zamieścić na swoim profilu na TikToku 30-sekundowy filmik, oznaczony hashtagiem „SING2TOMOJACHWILA”, prezentujący ich własne wykonanie wokalne jednej z piosenek wykorzystanych w filmie: „There’s Nothing Holding Me Back”, „I Still Haven’t Found What I’m Looking For” lub „Girl On Fire”, a dodatkowo zaobserwować profil tiktokowy @tylko_hity. Konkurs potrwa od 13 do 27 stycznia, a zwycięzca, we współpracy z największą w Polsce wytwórnią fonograficzną Universal Music, nagra singiel i zrealizuje teledysk do utworu.

W promocję konkursu włączyli się influencerzy – Małgorzata Socha, filmowa Rosita, która za pośrednictwem video zachęca użytkowników aplikacji do udziału w zabawie i rywalizacji oraz Kinga Sawczuk i Michał Gała.

Za zakup powierzchni reklamowej na TikToku odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska.

United International Pictures (UIP) zajmuje się dystrybucją kinową filmów wytwórni Paramount i Universal. Od początku istnienia firmy, od 1981 r., z ramienia UIP w międzynarodowej dystrybucji znalazło się ponad 1000 filmów, w tym ponad 100 uhonorowanych Oscarami®.

Comments

comments

88
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...