UNICEF Polska stworzył serię podcastów o tym co NGO może zaoferować biznesowi

Informacja Prasowa - 22.04.2022
200

UNICEF Polska stworzył serię podcastów o tym co NGO może zaoferować biznesowi

UNICEF Polska stworzył serię podcastów o tym co NGO może zaoferować biznesowi

Trwa kampania #UNICEFdlaBiznesu, w ramach której UNICEF Polska pyta przedstawicieli biznesu o to, czego oczekują od organizacji społecznych, z którymi współpracują w ramach działań CSR. W tym celu odbyły się warsztaty z udziałem kilkunastu firm. Wspólnie z Voice House i Jarosławem Kuźniarem powstała też seria podcastów, w których zaproszeni goście opowiadają jak biznes może pomagać odpowiedzialnie i z głową oraz jakie wartości NGO może zaoferować biznesowi.

Seria podcastów „Unicef dla biznesu” jest elementem większej kampanii, realizowanej przez UNICEF Polska od lutego br. W jej ramach odbyły się już warsztaty poświęcone tematyce społecznej odpowiedzialności biznesu, w których udział wzięło kilkanaście firm – polskich i globalnych przedsiębiorstw, a także mniejszych, ale również zaangażowanych społecznie. Obecnie trwają prace nad publikacją, która będzie uniwersalnym przewodnikiem – zarówno dla sektora NGO, jak i biznesu.

„Podcasty, które zrealizowaliśmy wspólnie z Jarkiem Kuźniarem to rozmowy o tym, jak należy pomagać, by ta pomoc docierała do faktycznie potrzebujących. Ostatnie tygodnie pokazały, że jako naród potrafimy i mamy ogromną potrzebę pomagania. Ważne, żeby ta pomoc była skierowana tam, gdzie jest faktycznie potrzebna. Organizacje takie, jak nasza, mogą w tym realnie pomóc, bo mają wiedzę i doświadczenie, jednak potrzebują skali, którą może zapewnić wsparcie biznesu” – powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.

Sztuka pomagania w kilku odcinkach

Podcast „Unicef dla biznesu” to seria, składająca się z trzech odcinków. W każdym z nich, Jarosław Kuźniar rozmawia z dwojgiem przedstawicieli świata NGO i biznesu. Gośćmi pierwszego odcinka pt. „Jak NGO może współpracować z biznesem?” byli: Renata Bem i Piotr Piasecki.

“W pierwszym odcinku rozmawiamy, czy dwa różne światy, jakimi są organizacje społeczne i firmy, mające różne motywacje i metody działania, mogą mieć wspólny cel. Jakie są metody budowania partnerstwa i jakie znaczenie dla rozwoju każdej organizacji ma CSR” – powiedział Piotr Piasecki, trener biznesu, prowadzący warsztaty z udziałem kilkunastu firm.

Z kolei w drugim odcinku pt. Czy polski biznes jest wrażliwy społecznie? Renata Bem rozmawia z Jackiem Wachem z firmy PAGEN, będącej Przyjacielem UNICEF Polska.

“W najnowszym odcinku podcastu #UNICEFdlaBiznesu rozmawiamy o tym, jakie korzyści z działalności społecznej wynosi biznes, jak wygląda współpraca biznesu z NGO oraz jakie wyzwania stoją przed jedną i drugą stroną, w momencie podjęcia współpracy. Angażujemy się w różne przedsięwzięcia o charakterze społecznym, dumnie wspierając UNICEF Polska i dlatego chętnie podzieliłem się naszymi doświadczeniami w tym zakresie” – powiedział Jacek Wach, Dyrektor ds. Marketingu firmy PAGEN.

Comments

comments

200
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...