Budowanie relacji z mieszkańcami, Miastem oraz niestandardowe projekty kluczem do sukcesu centrum handlowego

Informacja Prasowa - 25.10.2019
61

Budowanie relacji z mieszkańcami, Miastem oraz niestandardowe projekty kluczem do sukcesu centrum handlowego

Marketing miejsca, pionierskie projekty i współpraca z Miastem – to czynniki, dzięki którym Galeria Katowicka z powodzeniem realizuje spójną strategię działań. Jej odzwierciedleniem jest wizerunek centrum handlowego jako platformy kultury, aktywizacja lokalnej społeczności, lojalizacja klientów, jak również wzrost odwiedzalności oraz obrotów najemców. Wśród topowych projektów wymienić można wprowadzenie wieloaspektowego programu „Katowicka dla Autyzmu” czy integrację Katowice Fashion Week z największym wydarzeniem modowym w kraju.

Podejmowane przez Galerię Katowicką kreatywne działania wiążą się z odpowiedzialnością za tworzenie miejsca, które aktywizuje mieszkańców Śląska i bezpośrednio wpływa na rozwój miasta. Za sukcesem wdrażanych projektów stoi przede wszystkim trafna diagnoza stale ewoluujących potrzeb lokalnej społeczności oraz identyfikacja z jej oczekiwaniami. Galeria Katowicka tworzy platformę zbudowaną z nowoczesności oraz poszanowania tożsamości i tradycji stolicy Górnego Śląska. Tym samym odczarowuje postrzeganie obiektu wyłącznie przez pryzmat centrum handlowego i budzi zainteresowanie organizatorów kluczowych dla regionu wydarzeń. Doskonałe relacje Katowickiej z Miastem potwierdza ścisła współpraca z ośrodkami kultury, takimi jak: Teatr Śląski, NOSPR czy Muzeum Śląskie. Efektem kooperacji są regularnie odbywające się interesujące wydarzenia, które nie tylko przyciągają katowiczan, ale również dostarczają wartościową i atrakcyjną rozrywkę. Za przykład może tu służyć uczestnictwo w Międzynarodowym Festiwalu „Open The Door” czy integracja z największym ogólnopolskim eventem modowym KTW Fashion Week.

Współpraca Miasta oraz Galerii Katowickiej, hubu komunikacyjnego wpisanego w tkankę miejską, będącego centrum spotkań mieszkańców, to modelowy przykład kooperacji i partnerstwa dwóch ważnych dla regionu podmiotów. Katowicka wspiera wiele ciekawych miejskich aktywności – na naszym terenie odbywają się teasery zapowiadające duże lokalne wydarzenia, festiwale, projekty kulturalno-społeczne, a także – inspirowane przez Galerię – nowatorskie akcje, nawiązujące do ważnych dla Katowic wydarzeń– mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Tylko w ostatnim okresie w Galerii Katowickiej miało miejsce symboliczne wręcz wydarzenie, związane z obchodami urodzin miasta. Galeria odrestaurowała i przywróciła kultowy zegar,stanowiący jedno z najbardziej znanych miejsc spotkań. W uroczystym odsłonięciu wzięli udział przedstawiciele Miasta oraz mieszkańcy.Dodatkowo Katowicka partnerowała tegorocznej edycji najbardziej prestiżowej imprezy modowej w Polsce, czyli KTW Fashion Week. W ramach współpracy w katowickim centrum handlowym odbyły się cztery pokazy oraz uruchomiono KTW Pop-up Store, przestrzeń dającą każdemu dostęp do propozycji należących do tzw. luksusowego krawiectwa. Warto także podkreślić, że owocem kooperacji była prezentacja kolekcji najemców w specjalnym bloku pokazów dedykowanych Galerii Katowickiej podczas KTW Fashion Week.

Galeria, inicjując i wspierając miejskie projekty, stała się partnerem Miasta, a współpraca i wspólny zrównoważony rozwój uległy wzmocnieniu. Szereg inicjatyw, realizowanych przez Katowicką, buduje także wizerunek odpowiedzialnego społecznie miejsca, odpowiadającego na oczekiwania nowoczesnego mieszkańca wielkiej aglomeracji. Sztandarowym przykładem takiego działania jest wielowymiarowy projekt Katowicka dla Autyzmu, obejmujący zarówno przystosowanie obiektu dla osób autystycznych, jak i podnoszenie świadomości oraz wiedzy otoczenia na temat autyzmu. Te pionierskie działania zostały zauważone na arenie międzynarodowej i nagrodzone statuetką Gold Solal Award, a Katowicka stawiana jest jako przykład obiektu realizującego ważną społecznie misję. Ostatnio, w dniach 21-22 października, odbyła się tu konferencja na temat autyzmu oraz warsztaty z brytyjską aktorką, Kelly Hunter.

– Nowoczesna placówka, budująca swoją pozycję w sposób odpowiedzialny, poprzez propozycję aktywności handlowych i pozahandlowych oraz zaangażowanie w życie otoczenia, dopełnia ofertę miasta i podnosi jego atrakcyjność. Współpraca i partnerskie podejścieniosą obustronne korzyści, pozwalają nie tylko na efektywne realizowanie celów, ale także wpływają na rozwój miasta i samej Galerii – a wszystko z myślą o komforcie i zadowoleniu mieszkańców, naszych klientów. Każda ze stron zyskuje dużo– dodaje Joanna Bagińska.

Takie podejście owocuje również wzrostem przewagi konkurencyjnej oraz powiększaniem grona lojalnych klientów, którzy chętnie odwiedzają Katowicką. Oczywiście, ogromne znaczenie mają także inne aspekty – odpowiednie pozycjonowanie, ciągłe umacnianie tenant-mix oraz kampanie i programy marketingowe, prowadzone w unikalny sposób. Synergia wszystkich tych skutecznie dobranych i zrównoważonych działań prowadzi do wzrostów footfallu i sprzedaży.

Comments

comments

61
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...