string(104) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/themes/pr-portal/images/noimage/hero.jpg');"
string(0) ""
Producent Flory i Ramy wybiera UM jako globalnego partnera mediowego
Producent Flory i Ramy wybiera UM jako globalnego partnera mediowego
W wyniku przetargu Upfield wybrał UM (IPG Mediabrands) jako swoją globalną agencję mediową.
Upfield jest największą na świecie firmą produkującą żywność pochodzenia roślinnego i właścicielem znanych na 95 światowych rynkach marek, takich jak Flora, Rama, ProActiv czy Violife. W Polsce do koncernu należą również marki Delma i Kasia.
Współpraca Upfield z UM ma charakter globalny i obejmuje również Polskę. Polski zespół UM, jako reprezentant jednego z kluczowych rynków w regionie EMEA, był również zaangażowany w proces przetargowy. Tym samym Upfield jest już czwartym klientem zdobytym w tym roku przez UM w wyniku wygranego przetargu.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...