UM wygrywa przetarg Upfield

Informacja Prasowa - 06.07.2023
63

Producent Flory i Ramy wybiera UM jako globalnego partnera mediowego

Producent Flory i Ramy wybiera UM jako globalnego partnera mediowego

 W wyniku przetargu Upfield wybrał UM (IPG Mediabrands) jako swoją globalną agencję mediową.

Upfield jest największą na świecie firmą produkującą żywność pochodzenia roślinnego i właścicielem znanych na 95 światowych rynkach marek, takich jak Flora, Rama, ProActiv czy Violife. W Polsce do koncernu należą również marki Delma i Kasia.

Współpraca Upfield z UM ma charakter globalny i obejmuje również Polskę. Polski zespół UM, jako reprezentant jednego z kluczowych rynków w regionie EMEA, był również zaangażowany w proces przetargowy. Tym samym Upfield jest już czwartym klientem zdobytym w tym roku przez UM w wyniku wygranego przetargu.

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...