Ubisoft i Quantic Dream nowymi klientami Monday
Monday – agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
-Sprawna komunikacja deweloperów gier i ich produkcji w mediach gamingowych jest oczywista, za to obecność producentów gier w mainstreamowych mediach staje się wymogiem – zwłaszcza dla największych deweloperów wydających miliony na swoje produkcje. Już dawno przestały być niszą, a ich producenci chcą docierać do jak największej grupy odbiorców, co mogą zapewnić media mainstreamowe. Nikogo nie dziwią już recenzje w tygodnikach opinii czy na głównych stronach największych portali ogólnotematycznych. Gry wideo dorosły razem z odbiorcami — roczniki, które grały w latach 90. i chłonęły każdy papierowy magazyn o grach, są doskonałymi konsumentami. Może im brakować czasu na rozrywkę, ale chętnie i bez zastanowienia kupią grę czy gadżety, które ich zainteresują, albo pozwolą odbyć sentymentalną podróż do czasów młodości. Do nich chcemy docierać przez mainstreamowe media i ich zainteresować ciekawym contentem, który przekona ich do zakupu. Gry to dzieło kultury i stały się tak samo ważną jej częścią, jak film czy muzyka. Co więcej – coraz mocniej przenikają się z innymi formami rozrywki, czego doskonałym przykładem są produkcje Quantic Dream – Krzysztof Rygiel, szef Consumer and Gaming w agencji Monday
-Współpraca z Ubisoftem jest dla mnie sukcesem nie tylko zawodowym, ale też jako gracza (ponad 1400 godzin w Rainbow Six Siege to najlepszy dowód lojalności wobec marki). Jest to również wyzwanie, ze względu na mnogość tytułów i zarządzanie treściami, które napływają z centrali. Mamy jednak otwarte głowy – stale szukamy sposobów na to, żeby Ubisoft komunikował się też w sposób lokalny — polskie treści, polskie konteksty i dedykowane kreacje. Mamy nadzieję, że zarówno nasze podejście, jak i zrozumienie gamingowego świata pozwoli na uzyskanie jeszcze lepszych rezultatów w wymiarze budowania społeczności wokół marki i jej głównych tytułów oraz będzie skutecznym narzędziem wsparcia sprzedaży – Jakub Prószyński, Head of Digital B2C w Monday