Ubisoft i Quantic Dream nowymi klientami Monday

Informacja Prasowa - 22.05.2019
285

Ubisoft i Quantic Dream nowymi klientami Monday

Monday – agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.

Monday świadczy usługi komunikacji zintegrowanej dla ponad 30. marek z różnych branż, m.in. nowych technologii, finansów i ubezpieczeń, spedycji czy branży budowlanej. Agencja od wielu lat zajmuje się również komunikacją dla firm z branży gier video.
Z początkiem maja do grona klientów agencji dołączyło francuskie studio Quantic Dream. Konsultanci działu Consumer and Gaming i odpowiadają za relacje z mainstreamowymi i gamingowymi mediami oraz działania z influencerami, wspierające nadchodzące premiery gier Heavy Rain, Beyond: Two Souls oraz Detroit: Become Human na platformę PC. Obsługą klienta zajmie się zespół kierowany przez Karolinę Kałużyńską (Senior Account Executive). Współpraca nawiązana została na podstawie przeglądu ofert i potrwa do końca października, z możliwością przedłużenia.

-Sprawna komunikacja deweloperów gier i ich produkcji w mediach gamingowych jest oczywista, za to obecność producentów gier w mainstreamowych mediach staje się wymogiem – zwłaszcza dla największych deweloperów wydających miliony na swoje produkcje. Już dawno przestały być niszą, a ich producenci chcą docierać do jak największej grupy odbiorców, co mogą zapewnić media mainstreamowe. Nikogo nie dziwią już recenzje w tygodnikach opinii czy na głównych stronach największych portali ogólnotematycznych. Gry wideo dorosły razem z odbiorcami — roczniki, które grały w latach 90. i chłonęły każdy papierowy magazyn o grach, są doskonałymi konsumentami. Może im brakować czasu na rozrywkę, ale chętnie i bez zastanowienia kupią grę czy gadżety, które ich zainteresują, albo pozwolą odbyć sentymentalną podróż do czasów młodości. Do nich chcemy docierać przez mainstreamowe media i ich zainteresować ciekawym contentem, który przekona ich do zakupu. Gry to dzieło kultury i stały się tak samo ważną jej częścią, jak film czy muzyka. Co więcej – coraz mocniej przenikają się z innymi formami rozrywki, czego doskonałym przykładem są produkcje Quantic Dream – Krzysztof Rygiel, szef Consumer and Gaming w agencji Monday

Współpraca z Ubisoft rozpoczęła się w marcu i obejmuje obsługę aż 13 profili w mediach społecznościowych, w tym profili gier Assassin’s Creed, Ghost Recon, Rainbow Six, The Division. Monday tworzy autorskie treści i adaptuje materiały globalne dla polskich fanów gier Ubisfotu. Monday odpowiada także za realizację dodatkowych projektów digitalowych i content marketingowych, takich jak kampania promująca Darmowy Weekend w Ghost Recon Wildlands. Umowa między Monday a Ubisoft została podpisana na rok. Za obsługę firmy odpowiada Piotr Gniewkowski (Social Media Specialist), Mateusz Skrycki (Copywriter) i Krzysztof Serek (Graphic Designer). Pracami zespołu kieruje Jakub Prószyński, szef działu Digital B2C.

-Współpraca z Ubisoftem jest dla mnie sukcesem nie tylko zawodowym, ale też jako gracza (ponad 1400 godzin w Rainbow Six Siege to najlepszy dowód lojalności wobec marki). Jest to również wyzwanie, ze względu na mnogość tytułów i zarządzanie treściami, które napływają z centrali. Mamy jednak otwarte głowy – stale szukamy sposobów na to, żeby Ubisoft komunikował się też w sposób lokalny — polskie treści, polskie konteksty i dedykowane kreacje. Mamy nadzieję, że zarówno nasze podejście, jak i zrozumienie gamingowego świata pozwoli na uzyskanie jeszcze lepszych rezultatów w wymiarze budowania społeczności wokół marki i jej głównych tytułów oraz będzie skutecznym narzędziem wsparcia sprzedaży – Jakub Prószyński, Head of Digital B2C w Monday

Comments

comments

285
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...