Uber wystartował z nową kampanią

Informacja Prasowa - 15.06.2021
34

Uber wystartował z nową kampanią

Uber wystartował z nową kampanią – promującą aplikację do podróżowania – pod hasłem “Dokąd teraz?”. Główną myślą kampanii było przedstawienie w zaskakujący sposób kluczowych korzyści związanych z korzystaniem z aplikacji.

W ramach działań przygotowano adaptację spotów video (Youtube oraz Instagram), kreacje Digital OOH stworzone lokalnie dla Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Trójmiasta, Krakowa, Poznania  oraz kreacje SM (Instagram oraz Snapchat) i spoty audio (Spotify i RMF Open).

Za kreację kolejny rok z rzędu odpowiada agencja GONG, za postprodukcję video Sputnik Studio a za zakup mediów – Mediacom.

Comments

comments

34
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...