string(102) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/06/UBER-foto-1080x500.png');"
string(76) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/06/UBER-foto-1080x500.png"
Uber wystartował z nową kampanią
Uber wystartował z nową kampanią – promującą aplikację do podróżowania – pod hasłem “Dokąd teraz?”. Główną myślą kampanii było przedstawienie w zaskakujący sposób kluczowych korzyści związanych z korzystaniem z aplikacji.
W ramach działań przygotowano adaptację spotów video (Youtube oraz Instagram), kreacje Digital OOH stworzone lokalnie dla Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Trójmiasta, Krakowa, Poznania oraz kreacje SM (Instagram oraz Snapchat) i spoty audio (Spotify i RMF Open).
Za kreację kolejny rok z rzędu odpowiada agencja GONG, za postprodukcję video Sputnik Studio a za zakup mediów – Mediacom.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...