"U nas się opłaca" - kampania informacyjna LOTOS
Grupa LOTOS w październiku 2018 r. uruchomiła projekt „LOTOS Niebieski Szlak”, w ramach którego na 12 stacjach paliw między Warszawą, a Trójmiastem właściciele samochodów elektrycznych mogli bezpłatnie naładować swoje auta. Po 15 miesiącach okres testowy został zakończony, a na stacjach została wprowadzona jednorazowa opłata za ładowanie w wysokości 24 zł.
W związku z tym koncern paliwowy przeprowadził kampanię informacyjną „U nas się opłaca” – w kanałach online i offline.
– Z miesiąca na miesiąc obserwowaliśmy coraz większe zainteresowanie naszymi punktami ładowania samochodów elektrycznych i już teraz możemy stwierdzić, że projekt Niebieskiego Szlaku okazał się sukcesem. W tej chwili otwieramy nowy etap działalności. Wprowadzenie opłat pozwoli nam na szybszy rozwój – jeszcze w tym roku planujemy otworzyć nowe stacje ładowania – mówi Wojciech Weiss, Prezes Zarządu LOTOS Paliwa.
Za kompleksową komunikację projektu odpowiada agencja kreatywna Lotna, która jednocześnie zajmuje się obsługą kanałów społecznościowych LOTOS Niebieski Szlak.
– Wyzwanie było duże, ponieważ musieliśmy koordynować akcję informacyjną nie tylko w social mediach, ale też bezpośrednio na stacjach Grupy LOTOS. Wszystko musiało wystartować w tym samym czasie – mówi Anita Kamila Sochacka, managing director Lotnej. – Nasz zespół pracował wiele dni, by przygotować tę kampanię od a do z: odpowiadaliśmy za projekt materiałów, dokonaliśmy ich adaptacji na różne nośniki, a także zajęliśmy się ich produkcją, koordynacją oraz dystrybucją na stacjach Niebieskiego Szlaku. Kampania zakończyła się sukcesem – dodaje.
Kampanii informacyjnej towarzyszy akcja promocyjna, w ramach której klienci Niebieskiego Szlaku mogą do końca marca kupić kawę w okazyjnych cenach – za dużą kawę (440 ml) zapłacą tylko 2 zł, a za małą (220 ml) symboliczną złotówkę.