Tytuły Ambasadorów Call Center przyznane

Redakcja PR - 17.10.2016
52

Przyznano tytyły Ambasadorów Call Center 2016

II edycja Konkursu Ambasador Call Center 2016 już za nami.

Ambasador Call Center to pierwszy polski konkurs wspierający budowanie wizerunku branży contact center w mediach. Celem konkursu  jest wyróżnienie najlepszych telemarketerów, firm i managerów, którzy przyczynili się do popularyzacji wiedzy i promocji branży contact center oraz zawodu konsultanta w mediach i social media.

12 października w Business Link na Stadionie Narodowym odbyła się uroczystość wręczenia Ambasadorów Call Center w 3 kategoriach: Konsultant, Manager i Firma. W uroczystości wzięli udział nominowani oraz przedstawiciele in house contact centers, outsourcingu i dostawców technologii dla branży contact center.

Wręczenie nagród poprzedziły prelekcje jurorów – ekspertów od budowania wizerunku Agnieszki Brukszo z BrandU – profesjonalnego coacha ze specjalizacją w coachingu korporacyjnym i zarządczym oraz Dariusza Łukawskiego – dziennikarza, konsultanta i trenera medialnego.

OTO LAUREACI

Ambasador Call Center w kategorii Konsultant

Beata Raczkowska – Transcom

Kategoria Konsultant Call Centre

Kategoria Konsultant Call Centre

Nagrodę wręczał przedstawiciel Partnera Kategorii firmy ALTAR, Łukasz Kobiec

Uzasadnienie Jury: Wybierz pracę, ktoórą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przed jeden dzień w swoim życiu”. Tegoroczny Ambasador Call Center jest żywym przykładem tej maksymy Konfucjusza. Zdaniem jury Laureat nagrody ambasador call center udowodnił, że można łączyć obowiązki matki i żony z pracą w call center i działalnością społeczną. Pokazał, że pracę w call center da sie lubić. Że praca w call center może być szansą na stałe zatrudnienie i rozwój osobisty. Że nie trzeba rezygnować ze swoich pasji, co więcej, realizować je pracując. Pasją Ambasadora Call Center jest praca z drugim człowiekiem. To daje mu największą satysfakcję.

Ambasador Call Center w kategorii FIRMA

Call Center InterGalactica

Kategoria Firma Call Center

Kategoria Firma Call Center

Nagrodę wręczał przedstawiciel partnera tej kategorii ZOOM – Michał Chojnacki

Uzasadnienie Jury: Za kompleksowość w działaniach promujących nie tylko usługi firmy, ale i pracę w contact center: na targach, konferencjach – nie tylko branżowych. Za publikacje i eksperckie komentarze w mediach, za aktywne i kreatywne budowanie wizerunku branży call center, za konsekwentne działania promocyjne i spójność wizerunkową, za tworzenie nowych trendów w promocji branży.

Ambasador Call Center w kategorii Manager

Artur Kapacki – Telmon

Kategoria Manager Call Center

Kategoria Manager Call Center

Nagrodę wręczał przedstawiciel partnera tej kategorii UNIFIED FACTORY – Maciej Okniński

Uzasadnienie Jury: Za aktywną współpracę i zaangażowanie w zakresie budowania wizerunku telemarketera, jego pracy i jego roli w organizacji. Za aktywną obecność  w wydarzeniach związanych z branżą. Za chęć dzielenia się wiedzą. Za transparentność działań oraz edukację rynku poprzez artykuły i wypowiedzi eksperckie.

Publicrelations.pl był Patronem Medialnym tego wydarzenia

Transmisję z uroczystości można obejrzeć na Facebooku 

 

Comments

comments

52
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...