Przyznano tytyły Ambasadorów Call Center 2016
II edycja Konkursu Ambasador Call Center 2016 już za nami.
Ambasador Call Center to pierwszy polski konkurs wspierający budowanie wizerunku branży contact center w mediach. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych telemarketerów, firm i managerów, którzy przyczynili się do popularyzacji wiedzy i promocji branży contact center oraz zawodu konsultanta w mediach i social media.
12 października w Business Link na Stadionie Narodowym odbyła się uroczystość wręczenia Ambasadorów Call Center w 3 kategoriach: Konsultant, Manager i Firma. W uroczystości wzięli udział nominowani oraz przedstawiciele in house contact centers, outsourcingu i dostawców technologii dla branży contact center.
Wręczenie nagród poprzedziły prelekcje jurorów – ekspertów od budowania wizerunku Agnieszki Brukszo z BrandU – profesjonalnego coacha ze specjalizacją w coachingu korporacyjnym i zarządczym oraz Dariusza Łukawskiego – dziennikarza, konsultanta i trenera medialnego.
OTO LAUREACI
Ambasador Call Center w kategorii Konsultant
Beata Raczkowska – Transcom
Nagrodę wręczał przedstawiciel Partnera Kategorii firmy ALTAR, Łukasz Kobiec
Uzasadnienie Jury: Wybierz pracę, ktoórą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przed jeden dzień w swoim życiu”. Tegoroczny Ambasador Call Center jest żywym przykładem tej maksymy Konfucjusza. Zdaniem jury Laureat nagrody ambasador call center udowodnił, że można łączyć obowiązki matki i żony z pracą w call center i działalnością społeczną. Pokazał, że pracę w call center da sie lubić. Że praca w call center może być szansą na stałe zatrudnienie i rozwój osobisty. Że nie trzeba rezygnować ze swoich pasji, co więcej, realizować je pracując. Pasją Ambasadora Call Center jest praca z drugim człowiekiem. To daje mu największą satysfakcję.
Ambasador Call Center w kategorii FIRMA
Call Center InterGalactica
Nagrodę wręczał przedstawiciel partnera tej kategorii ZOOM – Michał Chojnacki
Uzasadnienie Jury: Za kompleksowość w działaniach promujących nie tylko usługi firmy, ale i pracę w contact center: na targach, konferencjach – nie tylko branżowych. Za publikacje i eksperckie komentarze w mediach, za aktywne i kreatywne budowanie wizerunku branży call center, za konsekwentne działania promocyjne i spójność wizerunkową, za tworzenie nowych trendów w promocji branży.
Ambasador Call Center w kategorii Manager
Artur Kapacki – Telmon
Nagrodę wręczał przedstawiciel partnera tej kategorii UNIFIED FACTORY – Maciej Okniński
Uzasadnienie Jury: Za aktywną współpracę i zaangażowanie w zakresie budowania wizerunku telemarketera, jego pracy i jego roli w organizacji. Za aktywną obecność w wydarzeniach związanych z branżą. Za chęć dzielenia się wiedzą. Za transparentność działań oraz edukację rynku poprzez artykuły i wypowiedzi eksperckie.
Publicrelations.pl był Patronem Medialnym tego wydarzenia
Transmisję z uroczystości można obejrzeć na Facebooku