Tymbark prezentuje kontekstowy mural w sercu warszawskiej Woli

Informacja Prasowa - 20.09.2021
246

Tymbark prezentuje kontekstowy mural w sercu warszawskiej Woli

Tymbark prezentuje kontekstowy mural w sercu warszawskiej Woli

Nawiązanie do „Dziwnego ogrodu” Mehoffera oraz charakterystycznych miejsc z warszawskiej Woli, a także kilka planów dających wrażenie przestrzenności – przy ulicy Żelaznej można już oglądać niezwykły mural Tymbarku. Jego elementy, łącznie z zielenią, są cytatami z najbliższej okolicy.

Do tej pory marki opowiadały intrygujące historie głównie w digitalu. Teraz trend storytellingu wychodzi na ulice, stając się częścią tkanki miejskiej. Tak jest też z najnowszym muralem zrealizowanym przez markę Tymbark, który na wszystkich poziomach nawiązuje do architektury i charakterystyki warszawskiej Woli. Po pierwsze, jest na nim dużo zieleni – to silne nawiązanie do miejsca, które porastały kiedyś ogrody i sady. Elementy architektoniczne widoczne na muralu podkreślają natomiast oryginalny charakter tej części Woli, gdzie nowoczesne szklane biurowce spotykają się z blokowiskami i osiedlami, a dodatkowo za Żelazną Bramą wciąż znajdują się XIX-wieczne kamienice i rewitalizowane właśnie fabryki.

Mural inspirowany jest również obrazem Józefa Mehoffera „Dziwny ogród”, jednym z trzech najcenniejszych polskich dzieł z tej kolekcji. Zieleń ogrodu doskonale pasuje też do marki Tymbark. Dodatkowo, za sprawą licznych planów, mural sprawia wrażenie przestrzennego. Co ciekawe, ma on również dwie twarze – „dzienną” i „nocną”. Efekt ten uzyskano dzięki zastosowaniu fluorescencyjnych farb. Poprzez połączenie tych wszystkich elementów powstała niezwykła opowieść o Woli i jej wyjątkowych miejscach, która w zaskakujący sposób łączy się z marką znaną z zamiłowana do natury.

Za koncepcję i projekt muralu odpowiada zespół 101 Murali dla Krakowa, a za jego wykonanie – Sesme Studio. Po krakowskim muralu w Miasteczku Studenckim AGH to kolejna niestandardowa akcja marki.

Comments

comments

246
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...