Twórcy Tigers i Applover jednoczą siły, by pomóc ulepszać polski rynek usług profesjonalnych

Jerzy Ciszewski - 19.08.2024
105

Unikalna propozycja wartości

Franciszek Georgiew, założyciel agencji Tigers, oraz Jan Kamiński, współzałożyciel Applover, ogłaszają start przełomowego projektu: The Forge. Inicjatywa ma na celu transformację polskiego rynku usług profesjonalnych, oferując narzędzia do przekształcenia firm usługowych B2B w rentowne, skalowalne biznesy. The Forge to nowa przestrzeń rozwoju dla ambitnych przedsiębiorców z sektora usług profesjonalnych: sprawdzone strategie skalowania agencji i sieć wzajemnego wsparcia na najwyższym poziomie.

Rewolucja w branży usługowej

The Forge to pierwsza w Polsce społeczność „od założyciela do założyciela”, skierowana do firm o przychodach od 1 do 20 milionów złotych. Projekt powstał w odpowiedzi na kluczowe wyzwania, z którymi mierzą się właściciele agencji, takie jak trudności w delegowaniu zadań, problemy z zarządzaniem zespołem i klientami, czy nieefektywne strategie sprzedażowe.
Gdy wieją wichry zmian, jedni budują mury, inni budują wiatraki. The Forge to nasza odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek usług profesjonalnych, mówi Franciszek Georgiew. Szczególnie w trwającej teraz fazie konsolidacji tego rynku, chcemy pomóc wyróżniającym się firmom przetrwać i podzielić się lekcjami, które pozwolą członkom społeczności przejść do biznesowej ofensywy.
Jan Kamiński i Franciszek Georgiew zakładają The Forge: projekt, który zrewolucjonizuje rynek usług profesjonalnych

Jan Kamiński i Franciszek Georgiew zakładają The Forge: projekt, który zrewolucjonizuje rynek usług profesjonalnych

Unikalna propozycja wartości

Uczestnicy The Forge otrzymają dostęp do:
  • Trzech specjalistycznych programów masterclass, skupionych na kluczowych metrykach biznesowych potrzebnych do prowadzenia agencji;
  • Comiesięcznych spotkań offline z czołowymi prelegentami i zorganizowaną wymianą doświadczeń;
  • Moderowanej grupy na WhatsApp, w której wspierane będzie praktyczne wdrażanie wiedzy przekazywanej w społeczności.
Naszym celem jest stworzenie elitarnej społeczności liderów, którzy wspólnie będą kształtować przyszłość branży usługowej w Polsce, dodaje Jan Kamiński. The Forge to nie tylko wiedza, to przede wszystkim praktyczne rozwiązania i wsparcie, pochodzące od osób, które przeszły dokładnie tę samą drogę i znają te problemy na wylot. Taki know how może zadecydować o sukcesie firmy.

Globalne inspiracje

The Forge narodził się z osobistego doświadczenia jego założycieli. W 2023 roku Jan zaprosił mnie do ekskluzywnego mastermindu dla właścicieli agencji, wspomina Franciszek Georgiew. Ta mała, ale niezwykle efektywna społeczność stała się katalizatorem bezprecedensowego wzrostu wiedzy i motywacji dla nas wszystkich. Wymieniając się doświadczeniami i strategiami, każdy z nas odnotował rekordowy wzrost w swoim biznesie.
Jan Kamiński dodaje: Zdaliśmy sobie sprawę, że ta formuła – precyzyjna, skupiona na konkretnej branży i oparta na realnych doświadczeniach – ma ogromny potencjał. Postanowiliśmy podzielić się nią ze światem, tworząc The Forge.
Choć inicjatywa czerpie inspirację z globalnych społeczności biznesowych takich jak YPO czy EO, The Forge idzie o krok dalej: Naszym celem jest stworzenie czegoś bardziej precyzyjnego, skrojonego na miarę potrzeb branży usług profesjonalnych, którą znamy od podszewki wyjaśnia Georgiew. Nie chodzi nam o ogólny networking, ale o konkretne, sprawdzone w boju strategie, które pozwalają przekształcić agencję w dochodową, skalowalną maszynę biznesową.
Kwalifikacja do The Forge rusza 13 sierpnia, a oficjalna premiera będzie miała miejsce 1 września. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.22content.com/venturesforge.

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...