Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych (TZMO), właściciel marki Seni, wybrało w przetargu Ancymony. Agencja jest odpowiedzialna za najnowszą kampanię marki „Twoje wsparcie”.
Rozpoczynając pracę strategiczną, zadałyśmy sobie pytanie: skoro potrafimy krzyczeć na ulicach i walczyć o swoje prawa, to dlaczego wciąż (my, kobiety) nie rozmawiamy ze sobą o nietrzymaniu moczu? W kobiecym empowermencie brakowało przestrzeni na szczerą rozmowę na ten temat. Seni to zmienia. Zdejmujemy tabu dotyczące inkontynencji, aby dać kobietom poczucie wspólnoty i zniwelować wstyd. Normalizujemy fizjologię. W naszej kampanii stawiamy na moc kobiet wyrażoną jako wytrzymałość. Kobiety wytrzymują wiele trudnych sytuacji w codziennym życiu, takich jak nieudane randki, porody, nieprzespane noce, ale także śmiech do rozpuku czy przygody życia. Pokazujemy, że kobieca wytrzymałość ma wiele wymiarów emocjonalnych i wpisuje się naturalnie w kategorię produktową wkładek i bielizny chłonnej. Osobiście jestem niezwykle wdzięczna klientkom, które obdarzyły nas tak ogromnym zaufaniem. To wyjątkowa kampania, w której zarówno po stronie klienta, jak i kreacji oraz produkcji pracowały w zdecydowanej większości kobiety. To właśnie dyrektorki, managerki, kreatywne, reżyserka wraz z asystentką oraz operatorka (DOP) sprawiły, że ta kampania ma niesamowitą siłę, a jednocześnie jest empatyczna – komentuje Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka, agencja Ancymony.
wskazuje dodaje Joanna Hain-Listewnik, Kierownik ECOD, Manager of European Center for Long Term Care, TZMO Global.
Agencja: Ancymony | Producent: Film Fiction | Scenariusz: Emilia Czerwiec | Reżyserka: Anna Bajorek | Operatorka: Dominika Podczaska