Twoja ostatnia kampania była wyjątkowa? Zgłoś się do MIXX Awards 2017

Redakcja PR - 31.07.2017
288

Ruszają zgłoszenia do Mixx Awards, jedenastej edycji konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe

Ruszają zgłoszenia do Mixx Awards, jedenastej edycji konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu, organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Laureatów konkursu, nagradzanych w 20 kategoriach, poznamy podczas uroczystej gali 27 listopada br.

MIXX Awards – najważniejszy konkurs branży interaktywnej –  jest adresowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji. To konkurs dla projektów zarówno wysokobudżetowych, jak i niskobudżetowych. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.mixxxxx

Założeniem nagród MIXX jest wyróżnienie kampanii interaktywnych, które są najlepszym połączeniem kreatywności i efektywności. Gorąco zachęcamy do udziału wszystkie organizacje, nie tylko te duże czy z imponującym dorobkiem. Chcemy, by konkurs był okazją do prezentacji osiągnięć także dla agencji mniejszych, niezależnych czy wyspecjalizowanych – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.

Zwycięskie projekty mają inspirować, wskazywać trendy i kierunki rozwoju branży cyfrowej. Mają też służyć edukacji rynku w zakresie najskuteczniejszych rozwiązań w reklamie cyfrowej. Dlatego wyróżniane są te kampanie, które zaciekawiają, poruszają i angażują najsilniej, a przede wszystkim najefektywniej zachęcają do interakcji z marką.

W tym roku nagrody będą przyznawane w 20 kategoriach konkursowych, tradycyjnie zostaną także przyznane nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.

Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:

  • Brand Awareness and Positioning
  • Product Launch
  • Direct Response and Lead Generation
  • Cross-Media Integration
  • Digital Driven
  • Public Service and non-profit campaign
  • Branded Content
  • Branded Site
  • Social Community Building
  • Online Marketing with Influencer
  • Mobile
  • Video on-line
  • E-mail
  • Games
  • Off-line Digitizing
  • Innovations
  • Use of Technology
  • Internet of Things
  • Business-to-Business
  • UX

Laureatów konkursu wybierze jury składające się z wybitnych ekspertów branży – przedstawicieli agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach. W tym roku ponownie zostali zaproszeni do udziału przedstawiciele marketerów. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwał zewnętrzny audytor, firma PwC. Zwycięzców poznamy 27 listopada br. podczas uroczystej gali.

Opłata za udział w konkursie wynosi tylko 1490 zł (dla członków IAB) oraz 1790 zł (dla firm niezrzeszonych). – To nasza przemyślana strategia. Niski koszt ma zachęcać do udziału w konkursie mniejsze organizacje, które nie mają wysokich budżetów na promocję swoich projektów, ale mogą się już pochwalić ciekawymi i ambitnymi realizacjami – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt.

Konkurs jest organizowany od 11 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od pięciu lat towarzyszy mu Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy. Jest to jedyna konferencja, podczas której przestawiane są wyłącznie najciekawsze przykłady kampanii.

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...