Twoim klientem jest millenials?

Redakcja PR - 05.10.2018
41

Napisz do niego SMS-a!

„Krótkie wiadomości tekstowe są niezawodne, uniwersalne i po prostu ponadczasowe, dlatego nawet rosnąca popularność komunikatorów mobilnych nie wpływa na zmniejszenie korzystania z tej formy komunikacji (…)”  – podkreśla Edyta Godziek, marketing & PR manager platformy SerwerSMS.pl.

Najważniejszą cechą millenialsów jest życie w stałym dostępie do sieci. W ciągu ostatnich lat ponad dwukrotnie wydłużył się średni czas, jaki spędzają oni w internecie korzystając ze smartfonów. Według danych statista.com w 2012 r. wynosił on 107 minut, a w 2018 – już 223! WhatsApp, Messenger, Skype to najbardziej popularne aplikacje do codziennego kontaktu używane przez millenialsów. Mimo tego – zarówno w aspekcie prywatnym, jak i biznesowym – krótkie wiadomości tekstowe są niezastąpione.

 

 

Comments

comments

41
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...